بانک آینده بهمنظور ایجاد تعاملی دوسویه و موثر بین بانک و مشتریان خود به آنها پاداش میدهد. تمام مشتریان این بانک میتوانند با نصب سامانه «کیلید» و انتخاب گزینه «دعوت از دوستان» و با ارسال تکبهتک یا گروهی، کد معرف به دوستان و آشنایان، آنان را برای افتتاح «غیرحضوری» حساب با حداقل موجودی ۱۰ میلیون ریال (یکمیلیون تومان) دعوت کرده و به ازای هر مشتری جدید، در آخر ماه ۴۰۰ هزار ریال (۴۰ هزار تومان) با عنوان پاداش معرف، دریافت کنند.
انتهای مطلب/
سایر مطالب مرتبط
مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپهمراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه بهعنوان بخشی از برنامههای سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفهای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایشهای ساختمان نگین برگزار شد. دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه در خصوص اهداف و روند شکلگیری باشگاه بانک…
رونمایی از سایت جدید باشگاه مشتریان بانک صادراتهمزمان با برگزاری جشن تکلیف ٢٣٠ دختر کارکنان این بانک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، طرحهای مصوب و برنامههای در دست اقدام برای خدمترسانی بیشتر در چارچوب سایت جدید باشگاه مشتریان رونمایی شد و مهمترین برنامههای معرفیشده در این زمینه در ١۴ محور اعلامشده است. بنابراین گزارش، طرحهای…
درک میزان سودآوری آینده مشتریانوقتی شرکتی درباره سودآوری کنونی مشتریان اصلیاش یا بخشهای مشتری بینشی روشنگرانه داشته آنگاه باید میزان سودآوری آینده را در نظر بگیرد. ما باید توان ایجاد و توسعه سودآوری آتی بخش مشتری را شناسایی کنیم. دن پیرز و مارتا راجرز، گونهای از روشهای شناسایی مشتری را به کاربردند که به شرکتها کمک میکند مشتریانشان را…