درسا در سال ۱۳۷۱ با نگاه عمیق بنیانگذاران درسا به مشتری مداری تاسیس شد. با توسعه گروه درسا به برندهای چرم درسا (محصولات چرمی مدرن و لوکس)، خانه درسا (مبلمان و لوازم دکوراتیو منزل)، کافه درسا (طعم زندگی) و تاج درسا ( تولید و عرضه دستبندهای تلفیقی چرم و طلا) به شکل قدرتمند تری در عرصه سبک زندگی حضور یافت. بنابراین مجموعه درسا مصرانه تلاش می کند تا بستری ایجاد نماید که مشتریان وفادار خود بتوانند از مزایای در نظر گرفته شده بهره مند شوند. از این روی گروه چرم درسا تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان درسا با رویکردی متفاوت نموده است تا بتواند رضایتمندی بیشتری را در بین خانواده درسا ایجاد نماید.

دریافت امتیاز موجب ارتقای سطح اشتراک شماست و دریافت اعتبار برای خریدهای بعدی کاربرد دارد و با خرید کالا و هنگام صدور فاکتور به مشترکین تعلق می‌گیرد.

رده‌بندی امتیازات و تخفیفات در هر گروه از برندهای درسا دارای ارزش ریالی متفاوت مطابق با جدول زیر است:

برنز
۱%
درصد تخفیف
نقره
۳%
درصد تخفیف
طلا
۶%
درصد تخفیف
پلاتین
۹%
درصد تخفیف
تیتانیوم
۱۲%
درصد تخفیف
امتیاز
۱۰۰۰
امتیاز
۱۰۰.۰۰۰
امتیاز
۵.۰۰۰.۰۰۰
امتیاز
۲۰.۰۰۰.۰۰۰
امتیاز
۵۰.۰۰۰.۰۰۰
جمع خرید(تومان)
۱.۰۰۰.۰۰۰
جمع خرید(تومان)
۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
جمع خرید(تومان)
۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
جمع خرید(تومان)
۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
جمع خرید(تومان)
۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

با عضویت در باشگاه مشتریان اخبار رویدادها، تخفیفات، کلکسیون‌های جدید و… از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود و بر اساس سطح اشتراک‌تان از طرح‌ها و خدمات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوید.

درسا برای تامین رفاه حال مشترکین سازمانی این امکان را فرآهم آورده که بتوانید به جای خرید کارت هدیه فیزیکی، مبلغ دلخواه خود را در حساب مشتری یا پرسنل خود شارژ کرده و همچنین با ارسال اطلاعات مشتری (نام، نام خانوادگی و شماره موبایل) آنها را به صورت افتخاری در باشگاه مشتریان درسا عضو نمایید تا از مزایا و خدمات امور مشترکین بهره‌مند شوند. در تکمیل این اقدامات، درسا از طریق سامانه پیامکی خود، شارژ کارت هدیه را به مشتریان یا پرسنل شما اطلاع‌رسانی می‌کند.

همچنین بخوانید:  باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی شد

لینک ورود به باشگاه مشتریان درسا