وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
معیارهای اندازه گیری وفاداری مشتری
اندازه گیری وفاداری مشتری سنگ بنای مهم موفقیت کسب و کار پایدار است. حفظ مشتریان وفادار نه تنها به خریدهای تکراری و ارزش سفارش بالاتر ترجمه میشود، بلکه هزینههای خرید را کاهش میدهد و رشد ارگانیک ایجاد میکند. با این حال، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل موثر وفاداری مشتری...
باشگاه مشتریان درسا
درسا در سال ۱۳۷۱ با نگاه عمیق بنیانگذاران درسا به مشتری مداری تاسیس شد. با توسعه گروه درسا به برندهای چرم درسا (محصولات چرمی مدرن و لوکس)، خانه درسا (مبلمان و لوازم دکوراتیو منزل)، کافه درسا (طعم زندگی) و تاج درسا ( تولید و عرضه دستبندهای تلفیقی چرم و طلا) به شکل...
چگونه از اثر بن فرانکلین برای افزایش وفاداری استفاده کنیم؟
توسعه وفاداری مشتری سخت است و اگر نبود ارزش زیادی نداشت. مردم به طور طبیعی حسن نیت را به افراد دیگر، چه رسد به شرکت ها، گسترش نمی دهند، بنابراین وفاداری باید با دقت پرورش داده شود. اما دقیقا چگونه یک ارتباط پایدار و مثبت برقرار می کنید؟ این چیزی است که صنعت فروش برای...
روندهای کسب و کار الکترونیکی که باید برای سال ۲۰۲۴ بدانید
تنها چیزی که در صنعت کسب و کار الکترونیک ثابت می ماند این است که چشم انداز همیشه در حال تغییر است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. برندها در محیطی همیشه پیچیده که با عدم قطعیت اقتصادی، تغییر رفتار مصرفکننده و تقاضای مداوم برای تجربههای یکپارچه همهکانالی...
فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری
هیچ چیز مثل این نیست که یک مشتری جدید برای چیزهایی که ارائه می دهید برگردد. این اعتبار، هیجان انگیز است و به شما کمک می کند تا به برند خود اعتماد کنید. بنابراین اگر شما یک مالک فروشگاه کسب و کار الکترونیک یا یک بازاریاب داخلی هستید، ایده بسیار خوبی از اهمیت وفاداری و...
روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک
ایجاد فروشگاه کسب و کار الکترونیک هیجانانگیز است، اما هیچ چیز لذتبخشتر از این نیست که ببینید چیزی که ساختهاید شروع به موفقیت میکند. بهویژه زمانی که از مرحله راهاندازی عبور کرده و مراحل بعدی رشد کسبوکار را طی کنید .برای رشد کسب و کار خود، باید مشتریانی را که...