وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری
هیچ چیز مثل این نیست که یک مشتری جدید برای چیزهایی که ارائه می دهید برگردد. این اعتبار، هیجان انگیز است و به شما کمک می کند تا به برند خود اعتماد کنید. بنابراین اگر شما یک مالک فروشگاه کسب و کار الکترونیک یا یک بازاریاب داخلی هستید، ایده بسیار خوبی از اهمیت وفاداری و...
روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک
ایجاد فروشگاه کسب و کار الکترونیک هیجانانگیز است، اما هیچ چیز لذتبخشتر از این نیست که ببینید چیزی که ساختهاید شروع به موفقیت میکند. بهویژه زمانی که از مرحله راهاندازی عبور کرده و مراحل بعدی رشد کسبوکار را طی کنید .برای رشد کسب و کار خود، باید مشتریانی را که...
مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود
در سال ۲۰۰۱ ،Bain & Company دریافت که بهبود حفظ مشتری تا ۵٪ می تواند سود را تا ۹۵٪ افزایش دهد .بنابراین وفاداری مشتری بسیار مهم است، به ویژه برای مشاغل کوچکتر که ممکن است منابع لازم برای انجام کمپین های گران قیمت را نداشته باشند. یکی از آزمایششدهترین راهها برای...
استراتژی های افزایش نرخ تکرار خرید برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک
ممکن است در این مرحله مانند یک رکورد شکسته به نظر برسیم، اما هر فروشگاه کسب و کار الکترونیکی میداند که جذب مشتریان مکرر چقدر حیاتی است. نرخ خرید تکراری (RPR) معیاری مهم برای هر کسب و کار الکترونیکی است تا موفقیت تلاشهای وفاداری آن را اندازهگیری کند. تعداد دفعاتی که...
۵ درس وفاداری از بازاریابی موفق فیلم باربی
تیم بازاریابی فیلم باربی با استفاده از نوستالژی و نوآوری برای ایجاد انتظار، طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این فیلم با افتتاحیه ۱۵۵ میلیون دلاری گیشه را از بین برد و پرفروشترین اولین اکران سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد. با چنین موفقیتی، جای تعجب نیست که کسب و...
وفاداری، عامل موفقیت برای رستوران ها
برنامه های وفاداری در صنعت رستوران به طور فزاینده ای محبوب و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. طی چند سال گذشته، تیم ما شاهد رشد قابل توجهی در تعداد برنامه های جدید در صنعت بوده است. بسیاری از برنامه های رستوران جدید ایجاد شده اند در حالی که برخی دیگر اصلاح و بهبود...