همزمان با برگزاری جشن تکلیف ٢٣٠ دختر کارکنان این بانک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، طرحهای مصوب و برنامههای در دست اقدام برای خدمترسانی بیشتر در چارچوب سایت جدید باشگاه مشتریان رونمایی شد و مهمترین برنامههای معرفیشده در این زمینه در ١۴ محور اعلامشده است.
بنابراین گزارش، طرحهای مصوب و برنامههای تدوینشده توسط اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک در سایت جدید «باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران» شامل: «برنامهریزی در خصوص قرعهکشی طرحهای باشگاه مشتریان»، «اهدای جوایز طرح کلیک باشگاه مشتریان»، «طرح زمستانه باشگاه مشتریان»، «طرح فروش طلایی»، «طرح برگ برنده» و سایر طرحها و اقدامات عملیاتی این اداره کل شامل: «طرح ارسال پیامک سالروز تولد مشتریان»، «طرح بازاریابی و جذب ۵٠٠ شرکت برتر»، «طرح احیاء و نگهداشت مشتریان دارای حساب راکد و حساب فعال فاقد گردش مالی»، «تعامل با یکصد مشتری برتر»، «طرح بررسی و حضور در ٣٠٠ هایپرمارکت و مراکز تجاری در سراسر کشور»، «ارائه افزونههای تشویقی به مشتریان برتر ضمانتنامهای»، «طرح فرزانگان سپهر»، «طرح بیمه سرمد» و «تسهیم بودجه در اختیار مدیریت شعب مناطق تهران و استانها بهمنظور بهبود کیفی و کمی شبکه پذیرندگان IPG بانک صادرات ایران» است که امکانات جدیدی را برای مشارکت بیشتر مشتریان بانک در گزینههای در نظر گرفته شده، فراهم آورده است.