ایجاد مخاطبان وفادار در بازاریابی صندوقهای تأمینی و صندوقهای سرمایهگذاری خصوصی بسیار مهم است. هرچه مخاطب وفادارتر باشد، تعداد بازخرید بیشتر و انصراف کمتری وجود دارد. بهترین راه برای افزایش دارایی، حفظ دارایی است.
بگذارید یکلحظه منحرف شویم. چرا کسی بی ام و میخرد درحالیکه مدل جدید مقایسهای مرسدس بهتر است. ازآنجاکه فرد به نام تجاری BMW وفادار است آنها حاضر نیستند ب ام و را به دلیل یک خرابی ترک کنند.
سؤال بزرگ این است که شما برای ایجاد طرفداران وفادار چه میکنید؟ آیا مدام در مورد عملکرد صحبت میکنید؟ آیا میتوانید عملکرد خود را تضمین کنید؟ اینها سؤالات بزرگی است که باید به آنها فکر کرد.
پاسخ: اگر پیام برند شما بهطور واضح بر چیزی متمرکز باشد که همیشه ارائه نمیدهید، نمیتوانید دنبال کننده وفادار بسازید.
مدیریت دارایی تفاوتی ندارد. اگر درنهایت انتظارات بازار را برآورده نکنید، وجود نخواهید داشت. اگر شما مدیر صندوق هستید و فقط در مورد درصد صحبت میکنید، بسیار آسان است که شمارا بهطور عینی با رقیبتان مقایسه کنند و بهطور عینی شمارا رد کنند. تلاش برای ایجاد وفاداری پیرامون عملکرد یک بازی خطرناک است. چرا؟ چراکه تنها یک برنده میتواند وجود داشته باشد و شما نمیتوانید وفاداری زیادی در اطراف ایجاد کنید.
اگر در حال بازاریابی محصول جایگزین هستید، به چیزهای بزرگی فکر کنید که میتوانید آنها را کاملاً هدفمند بسازید. بهعنوانمثال، “ما پاسخگو هستیم”. آیا شما بیشترین پاسخگو رادارید؟ شاید. آیا بیشتر از بقیه پاسخگو هستید؟ کاملاً. اگر عملکرد شما بالا برود آیا پاسخگویی شما تغییر میکند؟ مجبور نیست. شما همیشه میتوانید پاسخگو باشید و همیشه نمیتوانید عملکرد خود را کنترل کنید.
اگر داستان خود را بر اساس عملکرد سرمایهگذاری بسازید، در حین وقفه در آن اجرا چه میگویید؟ آیا پول را پس میدهید؟ نه شما شروع به صحبت در مورد ریسک، بیثباتی و… میکنید. به نظر میرسد ناپسند است؛ و صادقانه بگویم، در آن زمان، دیگر دیر شده است. از طرف دیگر، اگر داستان خود را بر اساس پاسخگویی بناکردهاید، بهعنوانمثال، ایدئال این است که LP می گوید: “عملکرد در حال حاضر چندان عالی نیست، بااینحال، کار با این افراد فوقالعاده است و من این را دوست دارم.” شما در حال حاضر شانس مبارزه برای نگهداشتن پول یا بستن قرارداد مجدد دارید.
انتهای مطلب/