مشتریان فروشگاه انحصاری سامسونگ میتوانند از مزایای جذابی مانند امتیاز پاداش و کوپنهای تخفیف تحت برنامه Smart Club Loyalty بهرهمند شوند. با استفاده از برنامه ارجاع سامسونگ، مشتریان میتوانند با مراجعه به دوستان و خانواده خود برای خرید گوشیهای هوشمند گلکسی از فروشگاه انحصاری سامسونگ، جوایزی تا سقف ۷۵۰۰ روپیه دریافت کنند.
سامسونگ، معتبرترین برند گوشیهای هوشمند هند، امروز برنامههای هیجانانگیزی را برای مشتریانی که گوشیهای هوشمند گلکسی را از فروشگاههای انحصاری سامسونگ خریداری میکنند، اعلام کرد؛ شامل کافه هوشمند سامسونگ و پلازا هوشمند سامسونگ. برنامههای جدید تجربه خرید را برای مصرفکنندگانی که قصد خرید گوشیهای هوشمند گلکسی را در فروشگاههای انحصاری سامسونگ دارند، افزایش میدهد.
مشتریانی که گوشیهای هوشمند گلکسی را در فروشگاههای انحصاری سامسونگ در هند میخرند، اکنون میتوانند از مزایای زیر برخوردار شوند:
برنامه وفاداری باشگاه هوشمند
با استفاده از این برنامه، مشتریان واجد شرایط دریافت امتیاز پاداش، کوپنهای خدمات و سایر مزایای جذاب در خرید اولین بار گوشیهای هوشمند Galaxy به ارزش حداقل ۱۵۰۰۰ INR از Samsung SmartCafe یا Samsung Smart Plaza میشوند. این امتیازهای پاداش را میتوان در خریدهای بعدی در فروشگاههای انحصاری سامسونگ بازخرید کرد. علاوه بر این، مشتریان همچنین سه کوپن به ارزش ۶۰۰۰ روپیه با عضویت در Smart Club (معتبر تا دسامبر ۲۰۲۰) و ارتقاء سریع محصولاتی مانند Galaxy Z Fold2 و Galaxy Tab S7 دریافت خواهند کرد. با ارتقای مسیر، مشتریان مستقیماً به سطح عضویت بالاتر از ساختار برنامه معمولی وارد میشوند.
برنامه ارجاع سامسونگ
سامسونگ یک پایگاه مصرفکننده بزرگ در هند دارد و عشق زیادی از جانب کاربران دریافت میکند. سامسونگ برای اینکه به مصرفکنندگان فعلی سامسونگ فرصتی برای هدیه دادن فناوری به دوستان و اعضای خانوادهشان بدهد، برنامه ارجاع خود را در فروشگاههای انحصاری سامسونگ راهاندازی کرده است. مشتریان سامسونگ (ارجاعکننده) میتوانند به دوستان و خانواده خود کمک کنند تا با خرید طیف وسیعی از تلفنهای هوشمند از طریق فروشگاههای انحصاری سامسونگ، جوایز هیجانانگیزی دریافت کنند. ارجاع دهنده (مشتریان سامسونگ که خرید را توصیه میکنند) با ارجاع موفقیتآمیز دوستان و خانواده برای خرید گوشیهای هوشمند منتخب از فروشگاههای انحصاری سامسونگ، مزایای اضافی Smart Club به ارزش ۷۵۰۰ روپیه را دریافت خواهند کرد. در تراکنش موفقیتآمیز، هم ارجاع دهنده و هم داور امتیاز پاداش دریافت میکنند.
پاداش داور [INR] | ارجاع دهنده پشتیبانی فناوری اطلاعات از مشاغل پاداش [INR] | محصول سامسونگ P |
۳۵۰۰ | ۲۵۰۰ | Galaxy Z Fold2 5G، Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip |
۲۰۰۰ | ۱۵۰۰ | سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای |
۱۵۰۰ | ۱۰۰۰ | گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت |
مزایای انحصاری برای مشتریان تکراری
سامسونگ تنها شرکت گوشیهای هوشمند در هند است که محصولات را به مشتریان خود در طیف قیمتی ارائه میدهد – از ۵۰۰۰ روپیه برای Galaxy M01 Core تا ۱۵۰۰۰۰ INR برای Galaxy Z Fold2 تاشو؛ بنابراین، تعداد زیادی از مشتریان سامسونگ مشتریانی مکرر و به دنبال ارتقای گوشیهای هوشمند خود هستند.
ربات چت واتس اپ
سامسونگ چت بات واتس اپ را راهاندازی کرده است که به مشتریان کمک میکند تنها با چند کلیک به نزدیکترین کافه هوشمند سامسونگ متصل شوند. با ارسال یک پیام “سلام ” در Samsung SmartCafé WhatsApp به شماره ۹۸۷۰-۴۹۴۹۴۹، مشتریان میتوانند نزدیکترین SmartCafe سامسونگ را پیدا کنند، بهصورت آنلاین از فروشگاه خرید کنند، نسخه نمایشی خانه را رزرو کنند، درخواست تماس مجدد از فروشگاه کنند و از آخرین پیشنهادات و راهاندازی محصولات مطلع شوند. پس از خرید، مشتریان یک فاکتور الکترونیکی برای تراکنش خود در واتس اپ از طریق لینک «شرکت کردن» به اشتراک گذاشتهشده از طریق صورتحساب پست پیامکی در فروشگاه دریافت خواهند کرد.
سامسونگ در چند ماه گذشته ابتکارات متعددی را برای تبدیل فروشگاههای انحصاری سامسونگ به مقصدی امن و مطمئن برای مشتریان دستگاههای گلکسی انجام داده است. مهندیپ سینگ، معاون ارشد کسبوکار موبایل سامسونگ در هند گفت: ما همچنین متعهد به ارائه خدمات مجازی مانند ربات واتساپ سامسونگ به مشتریان خود هستیم که تلاشهای ما را برای ایجاد سفر راحتتر برای مشتری تقویت میکند.
سامسونگ نزدیک به ۲۰۰۰ فروشگاه انحصاری سامسونگ دارد که شامل Samsung SmartCafé و Samsung Smart Plaza در هند است. برنامههای جدید برای تمام فروشگاههای انحصاری سامسونگ در هند قابلاجرا خواهند بود.
انتهای مطلب/