شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت (FCP) امروز در مراسمی با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسعود بمانی پور مدیرعامل، محمدرضا کریمی رئیس هیئتمدیره و مدیران ارشد پیشگامان از اپلیکیشن باشگاه مشتریان خود رونمایی کرد.
اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان اولین باشگاه مشتریان اپراتورهای اینترنتی است که بهصورت اپلیکیشن برای دستگاههای اندرویدی و دارای iOS ارائه میشود، درحالیکه دیگر باشگاه مشتریان موجود در بازار کشور بهصورت وبسایت ارائه شدهاند و برنامه کاربردی تحت سیستمعاملهای همراه ندارند.
امین زمانی راد معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در تشریح اهداف ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان گفت: «شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان، همواره به دنبال راهحلهای نوین و سازنده است. به همین خاطر تحقیقات روی وفادار سازی مشتریان از سال ۹۵ در واحد بازاریابی آغاز شد و روشهای مختلف اجرا شده در شرکتها و برندهای داخلی و خارجی ارزیابی شدند. با مقایسه میان وضعیت رضایت مشتریان سازمانهای مختلف ازجمله شرکتهای FCP، بانکها و فروشگاههای زنجیرهای مشخص شد مجموعههایی که دارای باشگاه مشتریان هستند، در برنامههای بلندمدت فروش خود موفقتر از دیگران بودهاند.»
امین زمانی راد در مورد مزیتهای باشگاه مشتریان پیشگامان نسبت به باشگاه مشتریان دیگر شرکتهای اینترنتی توضیح داد: «پیشازاین در میان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی فقط دو شرکت سامانه باشگاه مشتریان خود را راهاندازی کرده بودند که این باشگاهها روی بستر وب است. در باشگاه مشتریان پیشگامان مزایایی وجود دارد که تمایز آن را نسبت به سایر باشگاهها مشخص میکند. اولین و مهمترین تمایز این است که باشگاه مشتریان دیگر شرکتهای اینترنتی اپلیکیشن ندارد، درحالیکه ما نهتنها اپلیکیشن باشگاه مشتریان را ارائه کردهایم، بلکه آن را در دو سیستمعامل اندروید و iOS عرضه کردیم تا بیش از ۹۹ درصد کاربران ما بتوانند آن را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود بریزند. این اپلیکیشن هماکنون در کلیه اپ استورها قابل دانلود است.»
او در مورد این دلایل افزود: «مزیت دیگر باشگاه مشتریان پیشگامان پشتیبانی آنلاین اختصاصی است که شرکتهای دیگر یا پشتیبانی ویژه باشگاه مشتریان ندارد یا اینکه بهصورت آفلاین پشتیبانی را انجام میدهند. همچنین تمام افراد میتوانند با معرفی دوستان و آشنایان خود به پیشگامان اینترنت رایگان از پیشگامان هدیه بگیرند.»
عضویت، ورود روزانه، تکمیل اطلاعات، روز تولد، سالگرد ازدواج، معرفی به دیگران، خرید سرویس، خرید ترافیک، شرکت در جشنوارههای و مسابقهها، دانلود از باشگاه و شرکت در نظرسنجی امتیازهایی برای مشتریان دارد که تمام مشترکین عزیز میتوانند با جمعآوری این امتیازها از اینترنت رایگان، سفر و … بهرهمند شوند.
به گفتهی امین زمانی راد معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، بخشهایی که برای کاربران باشگاه مشتریان پیشگامان در نظر گرفته شده است عبارتاند از: مسابقات و جشنوارهها، دانلود سنتر، خرید ترافیک، موزیک سنتر، اخبار، گزارشها، فروشگاه، مرکز بازی، سرویس من، پشتیبانی هوشمند و … که بر این اساس تمام افراد میتوانند از این امکانات بهصورت کامل بهرهمند گردند.