تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. این تاکسی اینترنتی که به‌تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به‌عنوان یکی از قابلیت‌های تازه‌اش معرفی کرد.
«سفینه تپسی» یا باشگاه مشتریان این شرکت، با هدف قدردانی از مسافران وفادار این تاکسی اینترنتی و افزایش حس تعلق به برند تپسی طراحی شده است و تمامی کاربران تپسی می‌توانند پس از بروزرسانی اپلیکیشن تپسی در آن ثبت‌نام کنند.

اعضای باشگاه مشتریان یا سفینه تپسی به چهار سطح با عناوین زمین، ماه، خورشید و کهشکان تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس تعداد سفرهایی که کاربران تپسی با این تاکسی اینترنتی داشته‌اند صورت می‌گیرد. مسافران این تاکسی اینترنتی با عضویت در سفینه تپسی، به‌نسبت قرار گرفتن در هر یک از سطوح تعیین‌شده، به‌ازای مبلغی که برای هزینه سفر در تپسی خرج می‌کنند، امتیاز می‌گیرند. امتیاز‌های ثبت‌شده این قابلیت را به هر یک از کاربران می‌دهد تا از تخفیف‌ها و مزایای تپسی و سایر کسب‌وکارهایی که در این پروژه با تپسی همکاری دارند، استفاده کنند.

در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس آن‌لاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینما تیکت، گلیتال و نوار، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند. باشگاه مشتریان، اولین قابلیت تازه‌ای است که در جدیدترین نسخه تپسی از آن رونمایی شده است و بنا به اعلام این شرکت، قابلیت‌های جدید دیگری نیز به‌زودی به کاربران آن ارائه خواهد شد. تغییر هویت بصری از جمله رنگ و نشان برند، بهبود تجربه کاربری و معماری اپلیکیشن و همچنین توسعه قابلیت‌های پیشین، از جمله تغییراتی هستند که تپسی در اپلیکیشن جدید خود ارائه داده است.

همچنین بخوانید:  پایگاه داده های مشتری

انتهای پیام/