آکادمی باشگاه مشتریان
۱۰ استراتژی برتر CRO
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) یک استراتژی بازاریابی است که بر بهبود درصد بازدیدکنندگان وبسایت متمرکز است که اقدامات دلخواه مانند خرید، اشتراک یا ثبتنام برای یک سرویس را انجام میدهند و در نهایت نرخ تبدیل کلی را افزایش میدهند. ۱. ارائه ضمانت: بازگشت وجه و اعتماد اولیه...
چگونه ریزش مشتری را کاهش دهیم؟
ریزش مشتری نرخی است که شما مشتریان خود را در یک دوره معین از دست می دهید. نرخ ریزش مشتری برای فروشگاههای کسب و کار الکترونیکی که اشتراک ارائه میدهند حیاتی است، اما معیار خوبی برای زیر نظر گرفتن مدلهای کسب و کار دیگر است. محاسبه نرخ ریزش مشتری با تقسیم تعداد...
نکات تخصصی برای شارژ کردن برنامه وفاداری مشتری شما
برای کمک به شما برای دستیابی موثرتر به اهداف حفظ خود، فهرستی از سوالات مهم را که جامعه ما در مورد وفاداری مشتری داشت، گردآوری کرده ایم. در این پست وبلاگ، با نکات، استراتژیها و راهنماییهای متخصص به این سؤالات میپردازیم تا به شما در ایجاد یک برنامه وفاداری مشتری قوی...
وفاداری به برند چیست؟
وفاداری به برند به دلبستگی خاص مصرف کنندگان به یک محصول خاص اشاره دارد. این امر با خرید مکرر یک محصول خاص توسط مشتریان، علیرغم وجود جایگزین های دیگر در بازار، نشان داده می شود. به عبارت دیگر، وفاداری به برند جایی است که مشتری به طور مکرر محصولی را تنها از یک تولید...
وفاداری به برند چیست؟
این واقعیت که وفاداری به برند، تعهد بلندمدت به انجام خریدهای مکرر از یک برند خاص به قیمت وابسته نیست، این معیار را به یک محرک قوی برای سود و سودآوری تبدیل می کند. دلیل اصلی اینکه وفاداری به برند برای سودآوری بسیار مهم است، ساده است: ۶۵ درصد از درآمد در اکثر شرکت...
مزایای برنامه وفاداری برای به حداکثر رساندن حفظ و تعامل مشتری
مزایای برنامه های وفاداری متعددی وجود دارد که شرکت ها استراتژی های کسب و کار خود را بر اساس آن ها استوار می کنند. اگر برنامه پاداش وفاداری را اجرا نکرده اید، ۱۰ مزیت برتر برنامه های وفاداری مشتری را که در زیر ذکر شده است را بررسی کنید. این وبلاگ می تواند به شما در...
وفاداری به برند چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟
وقتی مشتریان برای کسب و کار شما برمی گردند، می گویند که به برند شما اعتماد دارند. اگر به این نقطه رسیده اید، به وفاداری به برند دست یافته اید. وقتی محصول دیگری را معرفی می کنید، این مشتریان احتمالاً اولین نفر در صف خواهند بود و مایل به پرداخت حق بیمه برای کیفیتی هستند...
مثال هایی از برنامه های ارجاع موفق
یافتن روش مناسب برای به دست آوردن مشتریان جدید و ارزشمند برای کسب و کار شما کار سختی است. از نظر مالی، حتی پنج برابر بیشتر از حفظ موجودی شما هزینه خواهد داشت . با این حال، خریداران جدید برای رشد کسب و کار ضروری هستند. اما اگر...
ایجاد وفاداری مشتری از طریق طراحی متفکرانه و ملاحظات UX
روابط بین شرکت ها و مشتریان آنها زمانی ایجاد و تضمین می شود که یک پیوند اعتماد ایجاد شود. برخی از قویترین این روابط زمانی ایجاد میشوند که هر دو طرف رو در رو با یکدیگر صحبت کنند. با این حال، اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم از طریق اپلیکیشن های موبایل، کیوسک های...