آکادمی باشگاه مشتریان

۱۲ اصطلاحی که باید قبل از راه اندازی یک برنامه ارجاع بدانید

۱۲ اصطلاحی که باید قبل از راه اندازی یک برنامه ارجاع بدانید

هنگامی که صحبت از برنامه های ارجاع به میان می آید، اصطلاحات می توانند به سرعت گیج کننده شوند، نه اینکه بحث برانگیز شوند. بحث در مورد تفاوت بین یک برنامه وابسته و یک برنامه ارجاع در واقع برای شروع یک مبارزه شناخته شده است. شاید کاملاً اینطور نباشد، اما این تفاوت حداقل...

استفاده از فناوری برای ایجاد تجربه بهتر مشتری

استفاده از فناوری برای ایجاد تجربه بهتر مشتری

CX مستلزم ایجاد تعادل بین همدلی مشتری با فناوری است تا از گرفتار شدن در دام آنچه «عدم صداقت مهندسی» می‌نامیم، یا استفاده از اتوماسیون برای شبیه‌سازی علاقه به شخصیت شما به عنوان یک انسان جلوگیری شود. از کمبود زنجیره تامین گرفته تا تغییر در ترجیحات کانال مشتری،...

افزایش وفاداری به برند از طریق همدلی

افزایش وفاداری به برند از طریق همدلی

شرکت ها با تجربه دیجیتال خود زندگی می کنند یا می میرند. طراحی تجربه کاربری به یک زمینه برجسته تبدیل شده است زیرا شرکت ها از طریق تجربیات عالی وفاداری به نام کسب و کار را ایجاد می کنند و از طریق تجربیات بد مشتریان را از دست می دهند. قبل از عصر دیجیتال، تعامل و حفظ...

چگونه تجربه مشتری را شخصی کنید و به مشتریان خود پاداش دهید

چگونه تجربه مشتری را شخصی کنید و به مشتریان خود پاداش دهید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می دانید که رضایت مشتری کلید موفقیت شرکت شما است. یکی از راه‌های نشان دادن قدردانی خود از مشتریان، شخصی‌سازی تجربیات آنها و ارائه پاداش است . در این راهنما، مزایای تجربه شخصی سازی شده برای مشتریان را بررسی می کنیم و نمونه هایی از نحوه انجام...

مزایای وفاداری مشتری: ۷ دلیل برای راه اندازی برنامه وفاداری

مزایای وفاداری مشتری: ۷ دلیل برای راه اندازی برنامه وفاداری

برندهایی که در ایجاد وفاداری مشتری موفق هستند، این کار را با فراتر از انتظارات مشتریان خود انجام می دهند. با ارائه ارزش از طریق راه حل های منحصر به فرد و تجربیات شخصی با استفاده از اطلاعات مشتری و بینش های رفتاری. در حالی که چندین استراتژی برای تشویق مشتریان به وفادار...

وفاداری: راه حلی برای انتخاب نامحدود

وفاداری: راه حلی برای انتخاب نامحدود

وفاداری، ناخودآگاه یا آگاهانه هر روز بر ما تأثیر می گذارد. اگرچه اسم "وفاداری" برای اولین بار در قرن پانزدهم اثبات شد ،  اما برخی از دانشمندان می گویند که ما برای آن سخت تلاش کرده ایم. «تحقیقات وفاداری» را در اینترنت جستجو کنید و در عرض چند ثانیه میلیاردها مقاله...

انسانی کردن تجربه دیجیتال برای وفاداری مشتری

انسانی کردن تجربه دیجیتال برای وفاداری مشتری

انقلاب دیجیتال که اغلب از آن به عنوان انقلاب صنعتی سوم یاد می شود، متضمن تغییر از فناوری مکانیکی آنالوگ به فناوری دیجیتال است. در قلب انقلاب دیجیتال، مشتری است. فن‌آوری‌های دیجیتال به‌طور اساسی شیوه زندگی روزمره ما را تغییر می‌دهند، به‌ویژه روش‌هایی که ما به‌عنوان...

استراتژی هایی برای بهبود فروش و سودآوری

استراتژی هایی برای بهبود فروش و سودآوری

درآمد فروش شما می تواند عامل اصلی سود در کسب و کار شما باشد. برای افزایش سودآوری خود، باید یک استراتژی برای رشد فروش خود ایجاد کنید. می توانید به موارد زیر نگاه کنید: افزایش قیمت های شما پیدا کردن مشتریان جدید فروش بیشتر به مشتریان فعلی ارائه تبلیغات فروش برای افزایش...

ایده های بازاریابی وفاداری برای کسب و کار کوچک شما

ایده های بازاریابی وفاداری برای کسب و کار کوچک شما

بازاریابی وفاداری به جای اینکه صرفاً برای یافتن مشتریان جدید تلاش کند، بر بازاریابی برای مشتریان فعلی با مزایا و انگیزه‌هایی برای تشویق مجدد کسب و کار متمرکز است. این نوع بازاریابی می تواند ابزار قدرتمندی برای صاحبان مشاغل کوچک باشد که سعی در رشد کسب و کار خود و...