آکادمی باشگاه مشتریان
یک برنامه وفاداری موفق برای کسبوکارهای کوچک
از شرکتهای تلفن گرفته تا برندهای لوازمآرایشی و دونات، دنیای تجارت با برنامههای وفاداری پیش میرود. چرا؟ زیرا مشتریان آنها را دوست دارند. بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، تعداد کل عضویتهای وفاداری هرسال ۱۰ درصد افزایش مییابد. منطقی است که به مشتریان وفادار خود به خاطر...
نحوه راهاندازی برنامه وفاداری برای مشاغل کوچک
صاحبان مشاغل کوچک به دنبال روشهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتریان هستند. برای تشویق وفاداری، برخی از شرکتها برنامههایی را طراحی میکنند که به مشتریان مکرر، پاداش میدهد. ازآنجاکه هزینه جذب مشتریان جدید حداقل پنج برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی است، برنامههای وفاداری...
برنامه وفاداری مشتری B2B
ازآنجاییکه مشتریان B2C و B2B از جهات مختلف متفاوت هستند، شرکتهای B2B معمولاً در مقایسه با نحوه برخورد با خریداران خردهفروشی با مشتریان سازمانی خود با اعتدال و ذخیره بیشتری رفتار میکنند؛ اما موارد مشترکی نیز بین آنها وجود دارد. هر دو کسبوکار B2C و B2B آماده هستند...
راهاندازی یک برنامه وفاداری مشتری غیرقابل مقاومت
برنامههای وفاداری مشتری در طول سالها به صاحبان کسبوکار ثابت کردهاند که میتوانند با افزایش طول عمر مشتری اثر مثبت و عمیقی بر پیشرفت و توسعه کسبوکارشان بگذارند و برای آنها و مشتریانشان کارآمد باشند. اما چگونه میتوانید کاری کنید آنها برای شما کار کنند؟ با شروع...
وفاداری و مدیریت دارایی
ایجاد مخاطبان وفادار در بازاریابی صندوقهای تأمینی و صندوقهای سرمایهگذاری خصوصی بسیار مهم است. هرچه مخاطب وفادارتر باشد، تعداد بازخرید بیشتر و انصراف کمتری وجود دارد. بهترین راه برای افزایش دارایی، حفظ دارایی است. بگذارید یکلحظه منحرف شویم. چرا کسی بی ام و میخرد...
تجربیات دیجیتالی و عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بانکها
به دلیل ماهیت رقابتی و شلوغ صنعت بانکداری، بانکها مدتهاست اهمیت ارائه تجربهای لذتبخش برای مشتریان را درک کردهاند؛ اما مبارزه برای وفاداری و حفظ مشتری شدت یافته. درحالیکه بسیاری از بانکهای خردهفروشی بر بهبود تجربیات دیجیتالی تمرکز میکنند، تعداد فزایندهای از...
حفظ وفاداری بدون قربانی کردن قیمت
حاضرید برای وفاداری چه هزینهای بپردازید؟ اکثر شرکتها به مشتریان معمولی تخفیفهایی میدهند و مشتریان را ترغیب میکنند تا برای قیمتهای پایینتر برگردند. اگر همهچیز طبق برنامه پیش برود، خریداران یکبارمصرف به مشتریان وفادار تبدیلشده و از قیمتهای پایینتری برخوردار...
۶ استراتژی برای بهبود حفظ مشتری
بهبود حفظ مشتری به معنی بهبود تجربه مشتری است. در حقیقت ، ۷۷ درصد از مشتریانی که در گزارش روند تجربه مشتری ۲۰۲۱ ما مورد بررسی قرارگرفتهاند ، به شرکتی وفادارتر هستند که در صورت داشتن مشکل ، تجربه مشتری خوبی را ارائه میدهد. ۷۲ درصد مایلاند برای آن هزینه بیشتری صرف...
نمونههایی از حفظ مشتری موفق
همانطور که پیشازاین باهم بررسی کردیم، نگهداری مشتری ارزانتر از جذب مشتری است. بسیاری از شرکتها زمان و تلاش زیادی (و احتمالاً پول) برای جلب اعتماد مشتریان خود صرف کردهاند و منطقی است که میخواهند آنها را نگهدارند. در اینجا چند نمونه از شرکتهایی که بهترین تجربه...