آکادمی باشگاه مشتریان

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

راه اصلی این است که بحث‌ها را برحسب ارزش پولی بیان کنید اگر نتوانید بر ارزش‌های مالی تمرکز کنید، هرگونه صحبتی با مشتری در مورد ارزش، کار بیهوده‌ای است. در این حالت شما هیچ‌چیزی برای دفاع از بحث‌های خود ندارید. پیوند مالی ناشی از فرآیندی است که ما آن را ورود لایه‌لایه...

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

مشتریان، خواهان صحبت در مورد ارزش هستند. هرگاه که ما در موردبحث با مشتریان در مورد تعریف آنها از ارزش و چگونگی ارائه این ارزش توسط عرضه‌کنندگان حرف می‌زنیم، یکی از رایج‌ترین اعتراض‌ها، چیزی شبیه این است که: «چرا مشتریان، این‌گونه اطلاعات را باید در اختیار ما قرار...

کارت وفاداری تسکو و مانی سیوینگ اکسپرت

کارت وفاداری تسکو و مانی سیوینگ اکسپرت

تسکو یکی از نخستین پیشگامان کارت وفاداری بود. کارت باشگاه تسکو که ابتدا در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد، طی سال‌ها تکامل پیدا کرد. شما امتیازهای کارت باشگاه تسکو را به نرخ یکی به ازای هر پوند خرج شده کسب می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را داخل فروشگاه تسکو یا از طریق شرکایی مانند...

استفاده از کارت‌های وفاداری مشتری

استفاده از کارت‌های وفاداری مشتری

استفاده از کارت‌ها و برنامه‌های وفاداری در ۲۰ تا ۲۵ سال گذشته مناظرات و عدم توافق‌های بسیاری ایجاد کرده است. برنامه‌های کارت‌های وفاداری به فروشگاه وفاداری ایجاد نمی‌کنند که بخشی از آن به‌این‌علت است که پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی، کارت‌های سایر سوپرمارکت‌های بزرگ را هم...

وفاداری به فروشگاه خرده‌فروشی

وفاداری به فروشگاه خرده‌فروشی

مفهوم وفاداری برند در ادبیات تحقیق بسیار خوب مستند شده است. همه کسب‌وکارها مزایایی را که از داشتن مشتریان وفادار و متعهد عایدشان می‌شود تشخیص می‌دهند و بخش خرده‌فروشی هم از این قاعده مستثنی نیست. می‌توانیم مزایای چنین مشتریان وفاداری را به‌صورت زیر خلاصه کنیم. مشتریان...

CRM  و حفظ مشتری

CRM و حفظ مشتری

شاید رایج‌ترین ابزاری که این روزها کسب‌وکارها برای حفظ مشتری و استراتژی‌های بهتر تجربه مشتری به آن اعتماد می‌کنند، ابزار CRM است. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مانند Zoho و Salesforce به مشاغل اجازه می‌دهد تا روابط عمیق خود را با مشتریان و همکاران با دادن...

راهکارهایی برای افزایش حفظ مشتری

راهکارهایی برای افزایش حفظ مشتری

تعداد زیادی از استراتژی‌های عالی حفظ مشتری وجود دارد که برخی از آنها مؤثرتر از بقیه هستند. در اینجا تنها برخی از راه‌حل‌هایی ارائه‌شده است که فکر می‌کنیم برای تقویت حفظ مشتری بهترین هستند.  نیازهای مشتری خود را پیش‌بینی کنید اولین کاری که می‌توانید برای...

دلایل متداول از دست رفتن مشتریان

دلایل متداول از دست رفتن مشتریان

اگرچه شرکت‌های مختلف در حال درک ارزش مشتریان وفادار در فضای مدرن هستند ، اما مارک‌ها همچنان هرروز مشتری‌های خود را از دست می‌دهند.  طبق تحقیقات مک کینه‌ی و کمپانی ، تنها حدود ۱۳٪ از مشتریان می‌گویند که هنوز به یک مارک تجاری وفادار هستند. از طرف...

اهمیت حفظ و نگهداشت مشتری

اهمیت حفظ و نگهداشت مشتری

 بسیار مهم است که از اهمیت و مزایای وفاداری و حفظ و نگهداشت مشتری غافل نشوید چرا که برای هر شرکت در حال رشد ضروری است و نه تنها میزان موفقیت شما در جذب مشتری، بلکه میزان موفقیت شما در راضی نگه داشتن آن مشتری را اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، مشتریان حفظ...