آکادمی باشگاه مشتریان

چگونه از اثر بن فرانکلین برای افزایش وفاداری استفاده کنیم؟

چگونه از اثر بن فرانکلین برای افزایش وفاداری استفاده کنیم؟

توسعه وفاداری مشتری سخت است و اگر نبود ارزش زیادی نداشت. مردم به طور طبیعی حسن نیت را به افراد دیگر، چه رسد به شرکت ها، گسترش نمی دهند، بنابراین وفاداری باید با دقت پرورش داده شود. اما دقیقا چگونه یک ارتباط پایدار و مثبت برقرار می کنید؟ این چیزی است که صنعت فروش برای...

روندهای کسب و کار الکترونیکی که باید برای سال ۲۰۲۴ بدانید

روندهای کسب و کار الکترونیکی که باید برای سال ۲۰۲۴ بدانید

تنها چیزی که در صنعت کسب و کار الکترونیک ثابت می ماند این است که چشم انداز همیشه در حال تغییر است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. برندها در محیطی همیشه پیچیده که با عدم قطعیت اقتصادی، تغییر رفتار مصرف‌کننده و تقاضای مداوم برای تجربه‌های یکپارچه همه‌کانالی...

فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری

فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری

هیچ چیز مثل این نیست که یک مشتری جدید برای چیزهایی که ارائه می دهید برگردد. این اعتبار، هیجان انگیز است و به شما کمک می کند تا به برند خود اعتماد کنید. بنابراین اگر شما یک مالک فروشگاه کسب و کار الکترونیک یا یک بازاریاب داخلی هستید، ایده بسیار خوبی از اهمیت وفاداری و...

روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

ایجاد فروشگاه کسب و کار الکترونیک هیجان‌انگیز است، اما هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که ببینید چیزی که ساخته‌اید شروع به موفقیت می‌کند. به‌ویژه زمانی که از مرحله راه‌اندازی عبور کرده و مراحل بعدی رشد کسب‌وکار را طی کنید .برای رشد کسب و کار خود، باید مشتریانی را که...

مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود

مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود

در سال ۲۰۰۱ ،Bain & Company دریافت که بهبود حفظ مشتری تا ۵٪ می تواند سود را تا ۹۵٪ افزایش دهد .بنابراین وفاداری مشتری بسیار مهم است، به ویژه برای مشاغل کوچکتر که ممکن است منابع لازم برای انجام کمپین های گران قیمت را نداشته باشند. یکی از آزمایش‌شده‌ترین راه‌ها برای...

استراتژی های افزایش نرخ تکرار خرید برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

استراتژی های افزایش نرخ تکرار خرید برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

ممکن است در این مرحله مانند یک رکورد شکسته به نظر برسیم، اما هر فروشگاه کسب و کار الکترونیکی می‌داند که جذب مشتریان مکرر چقدر حیاتی است. نرخ خرید تکراری (RPR) معیاری مهم برای هر کسب و کار الکترونیکی است تا موفقیت تلاش‌های وفاداری آن را اندازه‌گیری کند. تعداد دفعاتی که...

۵ درس وفاداری از بازاریابی موفق فیلم باربی

۵ درس وفاداری از بازاریابی موفق فیلم باربی

تیم بازاریابی فیلم باربی با استفاده از نوستالژی و نوآوری برای ایجاد انتظار، طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این فیلم با افتتاحیه ۱۵۵ میلیون دلاری گیشه را از بین برد و پرفروش‌ترین اولین اکران سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد. با چنین موفقیتی، جای تعجب نیست که کسب ‌و...

وفاداری، عامل موفقیت برای رستوران ها

وفاداری، عامل موفقیت برای رستوران ها

برنامه های وفاداری در صنعت رستوران به طور فزاینده ای محبوب و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. طی چند سال گذشته، تیم ما شاهد رشد قابل توجهی در تعداد برنامه های جدید در صنعت بوده است. بسیاری از برنامه های رستوران جدید ایجاد شده اند در حالی که برخی دیگر اصلاح و بهبود...

۱۰ استراتژی برتر CRO

۱۰ استراتژی برتر CRO

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) یک استراتژی بازاریابی است که بر بهبود درصد بازدیدکنندگان وب‌سایت متمرکز است که اقدامات دلخواه مانند خرید، اشتراک یا ثبت‌نام برای یک سرویس را انجام می‌دهند و در نهایت نرخ تبدیل کلی را افزایش می‌دهند. ۱. ارائه ضمانت: بازگشت وجه و اعتماد اولیه...