02177946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

آکادمی باشگاه مشتریان

۹ روش برای ابتکار عمل در خدمات مشتری

۹ روش برای ابتکار عمل در خدمات مشتری

فهرست زیر روش‌های کلیدی درزمینهٔ تلاش بیشتر برای افزایش خدمات مشتری به دست می‌دهد، به‌ویژه وقتی بخواهید از اهرم ابتکار عمل برای جبران استفاده کنید. بخشش به‌منظور ایجاد حسن نیت این بخشش‌ها شامل دادن وسایل مجانی به مشتری‌ها است تا بدین‌وسیله از آن‌ها برای انتخابشان...

۵ اصل در جلوگیری از بروز اختلاف با مشتری

۵ اصل در جلوگیری از بروز اختلاف با مشتری

برگزاری همایش در طول این سال‌ها این امکان را به ما داده که (بعضی‌اوقات با سختی) افراد متفاوتی را ملاقات کنیم و پنج واقعیت اصلی را که در جلوگیری از بروز اختلاف غیرضروری مؤثر است یاد بگیریم: وقتی روحیه افراد تغییر می‌کند میزان پذیرش آنها نیز تغییر می‌کندافراد گوناگون...

پیشنهادهای ارزشی بهتر و هدف‌گیری مشتریان

پیشنهادهای ارزشی بهتر و هدف‌گیری مشتریان

اغلب یکی از اهداف این فرآیند، شناسایی محرک‌های ارزشی مشتریان است. این‌ها، ویژگی‌های عملیاتی یا مدل سود مشتری هستند که به فروشنده اجازه می‌دهند نیازهای مشتری را به‌گونه‌ای ساده‌تر و با طرح و استفاده از فنون ساده‌ی پرسشگری، شناسایی کنند. این محرک‌ها بر چگونگی کارکرد...

ایجاد پیشنهادهای پرارزش و ابزارهای فروش

ایجاد پیشنهادهای پرارزش و ابزارهای فروش

اگرچه آنچه تا اینجا انجام دادیم ذاتاً جذاب بوده است؛ اما اگر نیروی فروش در این فرآیند مورد اغماض و غفلت قرار گیرد، چیزی جز اتلاف وقت نخواهد بود. صرف مکتوب کردن ارزش و استفاده از آن برای تعریف محصولات و قیمت‌ها کافی نیست. اگر کارشناسان فروش قادر نباشند منطق موجود در...

چرا باید با مشتری درباره خلق ارزش مالی صحبت کنید؟

چرا باید با مشتری درباره خلق ارزش مالی صحبت کنید؟

با توجه به تحقیقاتی که بسیاری از شرکت‌ها در مورد مشتریان خود انجام می‌دهند، پرسیدن این سؤال که: «چرا باید با مشتری در مورد ارزش مالی سخن گفت؟» کار بیهوده‌ای نیست، مدیران زمان و بودجه بسیاری را صرف تحقیق در مورد نگرش‌ها و نیازهای مشتریان خود می‌کنند. متأسفانه، بسیاری...

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

راه اصلی این است که بحث‌ها را برحسب ارزش پولی بیان کنید اگر نتوانید بر ارزش‌های مالی تمرکز کنید، هرگونه صحبتی با مشتری در مورد ارزش، کار بیهوده‌ای است. در این حالت شما هیچ‌چیزی برای دفاع از بحث‌های خود ندارید. پیوند مالی ناشی از فرآیندی است که ما آن را ورود لایه‌لایه...

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

مشتریان، خواهان صحبت در مورد ارزش هستند. هرگاه که ما در موردبحث با مشتریان در مورد تعریف آنها از ارزش و چگونگی ارائه این ارزش توسط عرضه‌کنندگان حرف می‌زنیم، یکی از رایج‌ترین اعتراض‌ها، چیزی شبیه این است که: «چرا مشتریان، این‌گونه اطلاعات را باید در اختیار ما قرار...

کارت وفاداری تسکو و مانی سیوینگ اکسپرت

کارت وفاداری تسکو و مانی سیوینگ اکسپرت

تسکو یکی از نخستین پیشگامان کارت وفاداری بود. کارت باشگاه تسکو که ابتدا در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد، طی سال‌ها تکامل پیدا کرد. شما امتیازهای کارت باشگاه تسکو را به نرخ یکی به ازای هر پوند خرج شده کسب می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را داخل فروشگاه تسکو یا از طریق شرکایی مانند...

استفاده از کارت‌های وفاداری مشتری

استفاده از کارت‌های وفاداری مشتری

استفاده از کارت‌ها و برنامه‌های وفاداری در ۲۰ تا ۲۵ سال گذشته مناظرات و عدم توافق‌های بسیاری ایجاد کرده است. برنامه‌های کارت‌های وفاداری به فروشگاه وفاداری ایجاد نمی‌کنند که بخشی از آن به‌این‌علت است که پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی، کارت‌های سایر سوپرمارکت‌های بزرگ را هم...