02177946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

آکادمی باشگاه مشتریان

چگونه می‌توان وفاداری طولانی‌مدت مشتری را ایجاد کرد

چگونه می‌توان وفاداری طولانی‌مدت مشتری را ایجاد کرد

اغلب گفته می‌شود که نگهداری یا حفظ مشتری به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از جذب مشتری جدید است. برای این منظور، ترویج و اطمینان از وفاداری طولانی‌مدت مشتری به‌عنوان یکی از مؤثرترین استراتژی‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک ظاهرشده است. حفظ وفاداری مشتری ممکن است یک...

افزایش درآمد B2B و بهبود وفاداری مشتری

افزایش درآمد B2B و بهبود وفاداری مشتری

تولیدکنندگان در بریتانیا در حال حاضر با چالش‌های زیادی روبرو هستند. با پشت سر گذاشتن COVID-19 و قرنطینه‌های بعدی آن، اکنون با مشکلات زنجیره تأمین جهانی روبرو شده‌اند و باید واقعیت‌های زندگی پس از برگزیت را دنبال کنند. درعین‌حال، مشتریان آنها از تولیدکنندگان انتظار...

۶ ویژگی برنامه‌های وفاداری مؤثر

۶ ویژگی برنامه‌های وفاداری مؤثر

آیا از برنامه وفاداری خرده‌فروشی خود بیشترین بهره را می‌برید؟ مطالعه‌ای توسط Accenture از بیش از ۲۵۰۰۰ مصرف‌کننده نظرسنجی کرد و بینش‌هایی در مورد اینکه واقعاً چه برنامه‌های وفاداری کار می‌کنند و چگونه می‌توان برنامه‌های شما را مؤثرتر کرد، کشف کرد. اولاً، برنامه‌های...

برنامه‌های وفاداری مشتری و حریم خصوصی

برنامه‌های وفاداری مشتری و حریم خصوصی

امروزه کسب‌وکارهای بیشتری برنامه‌های وفاداری مشتری را اتخاذ می‌کنند، زیرا استقرار آن بسیار آسان‌تر است؛ اما یک گزارش جدید نشان داده است که آمریکایی‌ها در مورد پیوستن به یک برنامه وفاداری و حریم خصوصی خود نسبت به قبل محتاط‌تر هستند. نظرسنجی که توسط The Harris Poll به...

چرا اپلیکیشن‌های وفاداری مشتری مهم هستند؟

چرا اپلیکیشن‌های وفاداری مشتری مهم هستند؟

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، حفظ مشتریانی که دارید ضروری است زیرا هزینه جذب مشتریان جدید تقریباً هفت برابر هزینه‌ای است که برای حفظ مشتریان فعلی هزینه می‌کنید. علاوه بر این، مشتریان فعلی شما چهارده برابر بیشتر از یک مشتری جدید از شما خرید می‌کنند. در اینجا حقایقی...

نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان برای وفاداری بیشتر

نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان برای وفاداری بیشتر

چند بار یکی از مشتریانتان با مشکل یا مسئله‌ای به شما مراجعه کرده است؟ به‌عنوان‌مثال، "من این محصول را از شما خریدم و کار نمی‌کند." یا "من فکر می‌کردم این محصول دارای ویژگی X است، اما متوجه شدم که ندارد و می‌خواهم آن را برگردانم." یا احتمالاً "شما به من گفتید سفارش من...

آناتومی یک برنامه پاداش تجارت الکترونیک سودآور

آناتومی یک برنامه پاداش تجارت الکترونیک سودآور

۸۵ درصد از برندهای تجارت الکترونیک به دنبال افزودن ارزش به مشتریان فراتر از تخفیف و تبلیغات هستند. بااین‌حال، ۹۷٪ از برنامه‌های پاداش مبتنی بر تراکنش هستند. دادن تخفیف برای جذب مشتری اغلب یک واکنش تند و سریع برای افزایش فروش است؛ اما رقابت بر سر قیمت، مسابقه‌ای به سمت...

چگونه یک سیستم POS می‌تواند برنامه وفاداری مشتری شما را هدایت کند؟

چگونه یک سیستم POS می‌تواند برنامه وفاداری مشتری شما را هدایت کند؟

در تجارت، وفاداری نتیجه می‌دهد. درواقع، تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریان مکرر ۳۳ درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می‌کنند که به این معنی است که اکثر سود شما از افرادی است که به سازمان شما وفادار هستند. وفاداری مشتری تمایل مشتری برای خرید یا همکاری مجدد با یک شرکت است. این...

۷ نکته برای  راه‌اندازی یک برنامه وفاداری با بودجه محدود

۷ نکته برای راه‌اندازی یک برنامه وفاداری با بودجه محدود

راه‌اندازی یک برنامه وفاداری گران قیمت دیگر تنها راه جذب مشتری نیست، امروزه راه‌های مقرون‌به‌صرفه زیادی برای رقابت فعال وجود دارد، حتی برای شرکت‌های کوچک.وقتی نوبت به حفظ ارتباطات مشتری از طریق برنامه وفاداری می‌رسد، متراژ مربع و بودجه چندان اهمیتی ندارد. مغازه‌داران...