وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود
در سال ۲۰۰۱ ،Bain & Company دریافت که بهبود حفظ مشتری تا ۵٪ می تواند سود را تا ۹۵٪ افزایش دهد .بنابراین وفاداری مشتری بسیار مهم است، به ویژه برای مشاغل کوچکتر که ممکن است منابع لازم برای انجام کمپین های گران قیمت را نداشته باشند. یکی از آزمایششدهترین راهها برای...
استراتژی های افزایش نرخ تکرار خرید برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک
ممکن است در این مرحله مانند یک رکورد شکسته به نظر برسیم، اما هر فروشگاه کسب و کار الکترونیکی میداند که جذب مشتریان مکرر چقدر حیاتی است. نرخ خرید تکراری (RPR) معیاری مهم برای هر کسب و کار الکترونیکی است تا موفقیت تلاشهای وفاداری آن را اندازهگیری کند. تعداد دفعاتی که...
۵ درس وفاداری از بازاریابی موفق فیلم باربی
تیم بازاریابی فیلم باربی با استفاده از نوستالژی و نوآوری برای ایجاد انتظار، طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این فیلم با افتتاحیه ۱۵۵ میلیون دلاری گیشه را از بین برد و پرفروشترین اولین اکران سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد. با چنین موفقیتی، جای تعجب نیست که کسب و...
وفاداری، عامل موفقیت برای رستوران ها
برنامه های وفاداری در صنعت رستوران به طور فزاینده ای محبوب و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. طی چند سال گذشته، تیم ما شاهد رشد قابل توجهی در تعداد برنامه های جدید در صنعت بوده است. بسیاری از برنامه های رستوران جدید ایجاد شده اند در حالی که برخی دیگر اصلاح و بهبود...
۱۰ استراتژی برتر CRO
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) یک استراتژی بازاریابی است که بر بهبود درصد بازدیدکنندگان وبسایت متمرکز است که اقدامات دلخواه مانند خرید، اشتراک یا ثبتنام برای یک سرویس را انجام میدهند و در نهایت نرخ تبدیل کلی را افزایش میدهند. ۱. ارائه ضمانت: بازگشت وجه و اعتماد اولیه...
چگونه ریزش مشتری را کاهش دهیم؟
ریزش مشتری نرخی است که شما مشتریان خود را در یک دوره معین از دست می دهید. نرخ ریزش مشتری برای فروشگاههای کسب و کار الکترونیکی که اشتراک ارائه میدهند حیاتی است، اما معیار خوبی برای زیر نظر گرفتن مدلهای کسب و کار دیگر است. محاسبه نرخ ریزش مشتری با تقسیم تعداد...