آکادمی باشگاه مشتریان

شش مرحله وفاداری مشتری

شش مرحله وفاداری مشتری

وفاداری مشتری را می‌توان با میزان تعهدی که هر مشتری به شرکت نشان می‌دهد اندازه‌گیری کرد. وفاداری مشتری شش مرحله دارد و هر مرحله میزان وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، مشتری که خریدار مکرر است نسبت به مشتری که برای اولین بار خرید می‌کند وفادارتر است....

چگونه وفاداری مشتری را اندازه‌گیری کنیم؟

چگونه وفاداری مشتری را اندازه‌گیری کنیم؟

راضی و وفادار نگه‌داشتن مشتری برای مدت طولانی یک کار جدی است که شامل کار بر روی فرایندهای مختلف مانند: نظارت و مشاهدات، ایجاد مجموعه اطلاعات دقیق، محاسبات بر اساس اطلاعات پردازش‌شده، و درنهایت، بهبود مداوم استراتژی‌ها در جنبه‌های مختلف تجاری. برای مقابله موفقیت‌آمیز...

اهمیت وفاداری مشتری چیست؟

اهمیت وفاداری مشتری چیست؟

به آخرین باری که نیاز به خرید کامپیوتر داشتید، فکر کنید. اگر از کاربران اپل هستید، احتمال اینکه دوباره آنها را در نظر بگیرید وجود دارد. شما درگذشته تجربه خوبی با آنها داشته‌اید. شما استفاده از آنها را آسان می‌دانید، خدمات مشتری آنها عالی است و رایانه‌ها مدت‌زمان...

۵ راه برای کسب وفاداری و ایجاد وفاداری مشتری

۵ راه برای کسب وفاداری و ایجاد وفاداری مشتری

وفاداری مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ وفاداری مشتری معیاری از میزان احتمال تکرار تجارت مشتریان با شما است. صنایع مختلف روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری وفاداری دارند، اما اساسی‌ترین راه این است که به تعداد خریدها در طول عمر مشتری در پایگاه داده خود نگاه کنید. خریداران...

مشتری مداری چیست؟

مشتری مداری چیست؟

مشتری محوری (که همچنین مشتری مداری نیز شناخته می‌شود) یک استراتژی تجاری مبتنی بر این است که مشتری خود را، در اولویت کاری و هسته اصلی کار قرار دهید تا بتوانید تجربه ای مثبت و روابط طولانی‌مدت ایجاد کنید. اگر مشتری را در هسته اصلی کار خود قرار دهید و آن را با مدیریت...

فرایند پیوسته موفقیت در کسب‌وکار

فرایند پیوسته موفقیت در کسب‌وکار

کلید بازاریابی انگیزشی این است که تمام تلاشتان را به کار ببندید تا خریداران احتمالی را برای خرید از خودتان ترغیب کنید و آن‌ها را در حین خرید و حتی پس‌ازآن برانگیخته نگاه‌دارید. گفته‌شده است که انگیزش شبیه حمام کردن است. وقتی دوش می‌گیرید احساس بسیار خوبی دارید، اما...

چه چیز مرم را برای خرید تحریک می‌کند؟

چه چیز مرم را برای خرید تحریک می‌کند؟

در جامعه ما صدها نوع انگیزه وجود دارد، اما به‌عنوان یک بازاریاب، فقط تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها واقعاً ارزش توجه ما رادارند. من در طول این مقاله، پنج محرک هیجانی اصلی را به شما معرفی می‌کنم و نشان می‌دهم که چگونه باید آن‌ها را در مصالح بازاریابی‌تان به کار ببندید. این...

اهمیت بازاریابی انگیزشی برای کسب‌وکار شما

اهمیت بازاریابی انگیزشی برای کسب‌وکار شما

تا زمانی که یک فرد با نیرویی برای کنش کردن تحریک (برانگیخته) نشود، هیچ عملی اتفاق نخواهد افتاد. مثلاً، قبل از اینکه شخصی حتی اولین قدم را به‌سوی خرید بردارد قطع‌نظر از این‌که ممکن است این خرید تا چه حد کوچک باشد، باید برانگیخته شود. در ذهن خود مجسم کنید که در یک روز...

استفاده از تبدیل‌های خرد در ارتباط با مشتریان

استفاده از تبدیل‌های خرد در ارتباط با مشتریان

سازندگان خودرو باید همگی عاشق ابزارهای آنلاینی باشند که امکان می‌دهند یک خودروی مجازی بسازید. چرا؟ چون نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند آدم‌هایی که از آن استفاده می‌کنند احتمال بیشتری دارد که یکی بخرند. کاری مانند این را تبدیل خرد می‌نامیم. این گامی است که مردم در مسیر خرید...