وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
آیا پاداش واقعاً وفاداری ایجاد میکند؟
جوایز مشتریان در مطبوعات تجاری بهعنوان ابزارهای تبلیغاتی ارزان، مدهای کوتاهمدت، دادن چیزی برای هیچچیز مورد توهین قرار گرفته است. از خطوط هوایی که معاملات پروازهای مکرر را ارائه میدهند تا شرکتهای مخابراتی که هزینههای خود را کاهش میدهند تا حجم بیشتری را به دست...
چرا برنامههای وفاداری مشتری میتوانند نتیجه معکوس داشته باشند؟
برنامههای وفاداری مشتری در همهجا وجود دارند و تنها در ایالات متحده بیش از ۳.۳ میلیارد نفر عضویت دارند و میتوانند مزیت فوقالعادهای به همراه داشته باشند: احتمال خرید اعضا از خردهفروشی بیشتر از سایر افراد است. افرادی که به برنامه تعلق دارند، بیشتر از وبسایت یا...
نمونههای موفق وفاداری مشتری
امروز همراه باشگاه مشتریان لویالت به معرفی تعدادی از موفقترین نمونه های حفظ مشتری در دنیا میپردازیم. آمازون پرایم یکی از قابلتوجهترین برنامههای وفاداری مشتری، عضویت Amazon Prime است. این یک سرویس مبتنی بر اشتراک با یک هزینه سالانه است. با اشتراک، مشتریان از...
چرا برنامههای وفاداری مشتری بسیار مهم هستند؟
بسیاری از خردهفروشان خود را در دنیایی با رشد کم میبینند. هزاره ها، نمایشگاه ها، و پلتفرمهای تکنولوژی در حال تغییر، صنعت را مختل کرده و رشد را متوقف میکند. کاهش هزینه یک پاسخ استراتژیک رایج است، اما خردهفروشان باید بر وفاداری مشتری تمرکز کنند. درک اینکه مشتریان...
۵ دلیل اهمیت برنامه وفاداری مشتری
فروش به مشتریان فعلی بسیار سادهتر از جذب مشتریان جدید است؛ بنابراین تجارت با آنها را ادامه دهید. آیا مشتریان بازگشتی بیشتری میخواهید؟ پس یک برنامه وفاداری میتواند ابزاری عالی برای افزایش نرخ حفظ مشتری شما باشد. چرا تجارت با مشتری بازگشتی؟ بیایید با معقولترین...
تعریف وفاداری مشتری از دید مشتریان
وفاداری مشتری زنده است، اما اختلال دیجیتال و تأثیرات نسل جدید نشان میدهد که ماهیت وفاداری در حال تغییر است. بهطورکلی، تنها ۳۷ درصد از پاسخدهندگان، امتیازها و پاداشها را بهعنوان یکی از مؤثرترین راهها برای تضمین وفاداری به برند خود شناسایی کردند. تقریباً در هر...