وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
فرایند پیوسته موفقیت در کسب‌وکار

فرایند پیوسته موفقیت در کسب‌وکار

کلید بازاریابی انگیزشی این است که تمام تلاشتان را به کار ببندید تا خریداران احتمالی را برای خرید از خودتان ترغیب کنید و آن‌ها را در حین خرید و حتی پس‌ازآن برانگیخته نگاه‌دارید. گفته‌شده است که انگیزش شبیه حمام کردن است. وقتی دوش می‌گیرید احساس بسیار خوبی دارید، اما...

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

برای شروع فعالیت در بازار بورس باید در گام اول نسبت به ثبت نام و دریافت کد بورسی از طریق کارگزار‌های بورس اقدام کنید. بعد از صادر شدن کد بورسی افراد می‌توانید به راحتی از طریق سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مورد نظر معاملات خود را شروع کنید....

چه چیز مرم را برای خرید تحریک می‌کند؟

چه چیز مرم را برای خرید تحریک می‌کند؟

در جامعه ما صدها نوع انگیزه وجود دارد، اما به‌عنوان یک بازاریاب، فقط تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها واقعاً ارزش توجه ما رادارند. من در طول این مقاله، پنج محرک هیجانی اصلی را به شما معرفی می‌کنم و نشان می‌دهم که چگونه باید آن‌ها را در مصالح بازاریابی‌تان به کار ببندید. این...

اهمیت بازاریابی انگیزشی برای کسب‌وکار شما

اهمیت بازاریابی انگیزشی برای کسب‌وکار شما

تا زمانی که یک فرد با نیرویی برای کنش کردن تحریک (برانگیخته) نشود، هیچ عملی اتفاق نخواهد افتاد. مثلاً، قبل از اینکه شخصی حتی اولین قدم را به‌سوی خرید بردارد قطع‌نظر از این‌که ممکن است این خرید تا چه حد کوچک باشد، باید برانگیخته شود. در ذهن خود مجسم کنید که در یک روز...

استفاده از تبدیل‌های خرد در ارتباط با مشتریان

استفاده از تبدیل‌های خرد در ارتباط با مشتریان

سازندگان خودرو باید همگی عاشق ابزارهای آنلاینی باشند که امکان می‌دهند یک خودروی مجازی بسازید. چرا؟ چون نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند آدم‌هایی که از آن استفاده می‌کنند احتمال بیشتری دارد که یکی بخرند. کاری مانند این را تبدیل خرد می‌نامیم. این گامی است که مردم در مسیر خرید...

پیوند آفلاین و آنلاین در وفاداری مشتریان

پیوند آفلاین و آنلاین در وفاداری مشتریان

فرض کنید شما یک‌خرده فروش بزرگ هستید که هم در فروشگاه و هم به روش آنلاین می‌فروشید. این روزها می‌توانید کار جالبی درزمینهٔ آفلاین و آنلاین انجام دهید. برای نمونه، اگر مشتریان خود را وادار کنید تا برنامه شمارا دانلود کنند و اگر با آن وارد فروشگاه شما شوند، هریک از...