وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
چگونه وفاداری مشتری را اندازه‌گیری کنیم؟

چگونه وفاداری مشتری را اندازه‌گیری کنیم؟

راضی و وفادار نگه‌داشتن مشتری برای مدت طولانی یک کار جدی است که شامل کار بر روی فرایندهای مختلف مانند: نظارت و مشاهدات، ایجاد مجموعه اطلاعات دقیق، محاسبات بر اساس اطلاعات پردازش‌شده، و درنهایت، بهبود مداوم استراتژی‌ها در جنبه‌های مختلف تجاری. برای مقابله موفقیت‌آمیز...

اهمیت وفاداری مشتری چیست؟

اهمیت وفاداری مشتری چیست؟

به آخرین باری که نیاز به خرید کامپیوتر داشتید، فکر کنید. اگر از کاربران اپل هستید، احتمال اینکه دوباره آنها را در نظر بگیرید وجود دارد. شما درگذشته تجربه خوبی با آنها داشته‌اید. شما استفاده از آنها را آسان می‌دانید، خدمات مشتری آنها عالی است و رایانه‌ها مدت‌زمان...

۵ راه برای کسب وفاداری و ایجاد وفاداری مشتری

۵ راه برای کسب وفاداری و ایجاد وفاداری مشتری

وفاداری مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ وفاداری مشتری معیاری از میزان احتمال تکرار تجارت مشتریان با شما است. صنایع مختلف روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری وفاداری دارند، اما اساسی‌ترین راه این است که به تعداد خریدها در طول عمر مشتری در پایگاه داده خود نگاه کنید. خریداران...

باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت ، یک محیط پویا وصمیمی است که تلاش دارد ضمن خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانکی، جدیدترین طرحها را به شما معرفی کند. باشگاه مشتریان بانک ملت، در نظر دارد که با اهداف ذیل فعالیت کند.     ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز...

پاداش نقدی بانک آینده به مشتریان فعال

پاداش نقدی بانک آینده به مشتریان فعال

 بانک آینده به‌منظور ایجاد تعاملی دوسویه و موثر بین بانک و مشتریان خود به آنها پاداش می‌دهد. تمام مشتریان این بانک می‌توانند با نصب سامانه «کیلید» و انتخاب گزینه «دعوت از دوستان» و با ارسال تک‌به‌تک یا گروهی، کد معرف به دوستان و آشنایان، آنان را برای افتتاح «غیرحضوری»...

مشتری مداری چیست؟

مشتری مداری چیست؟

مشتری محوری (که همچنین مشتری مداری نیز شناخته می‌شود) یک استراتژی تجاری مبتنی بر این است که مشتری خود را، در اولویت کاری و هسته اصلی کار قرار دهید تا بتوانید تجربه ای مثبت و روابط طولانی‌مدت ایجاد کنید. اگر مشتری را در هسته اصلی کار خود قرار دهید و آن را با مدیریت...