وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
۷ نکته برای راهاندازی یک برنامه وفاداری با بودجه محدود
راهاندازی یک برنامه وفاداری گران قیمت دیگر تنها راه جذب مشتری نیست، امروزه راههای مقرونبهصرفه زیادی برای رقابت فعال وجود دارد، حتی برای شرکتهای کوچک.وقتی نوبت به حفظ ارتباطات مشتری از طریق برنامه وفاداری میرسد، متراژ مربع و بودجه چندان اهمیتی ندارد. مغازهداران...
چه زمانی یک برنامه وفاداری راهاندازی کنیم؟
ممکن است این سؤال را از خود بپرسید "چه زمانی یک برنامه وفاداری راهاندازی کنیم؟" بیایید باهم به پاسخ نگاه کنیم. اگر بخواهیم با روش ۵W1H به برنامههای وفاداری مشتری نزدیک شویم، میتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم که این برنامهها چیست، «برای چه کسی» هستند، «چرا» استفاده...
یک برنامه وفاداری موفق برای کسبوکارهای کوچک
از شرکتهای تلفن گرفته تا برندهای لوازمآرایشی و دونات، دنیای تجارت با برنامههای وفاداری پیش میرود. چرا؟ زیرا مشتریان آنها را دوست دارند. بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، تعداد کل عضویتهای وفاداری هرسال ۱۰ درصد افزایش مییابد. منطقی است که به مشتریان وفادار خود به خاطر...
نحوه راهاندازی برنامه وفاداری برای مشاغل کوچک
صاحبان مشاغل کوچک به دنبال روشهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتریان هستند. برای تشویق وفاداری، برخی از شرکتها برنامههایی را طراحی میکنند که به مشتریان مکرر، پاداش میدهد. ازآنجاکه هزینه جذب مشتریان جدید حداقل پنج برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی است، برنامههای وفاداری...
برنامه وفاداری مشتری B2B
ازآنجاییکه مشتریان B2C و B2B از جهات مختلف متفاوت هستند، شرکتهای B2B معمولاً در مقایسه با نحوه برخورد با خریداران خردهفروشی با مشتریان سازمانی خود با اعتدال و ذخیره بیشتری رفتار میکنند؛ اما موارد مشترکی نیز بین آنها وجود دارد. هر دو کسبوکار B2C و B2B آماده هستند...
راهاندازی یک برنامه وفاداری مشتری غیرقابل مقاومت
برنامههای وفاداری مشتری در طول سالها به صاحبان کسبوکار ثابت کردهاند که میتوانند با افزایش طول عمر مشتری اثر مثبت و عمیقی بر پیشرفت و توسعه کسبوکارشان بگذارند و برای آنها و مشتریانشان کارآمد باشند. اما چگونه میتوانید کاری کنید آنها برای شما کار کنند؟ با شروع...