آکادمی باشگاه مشتریان
تغییر تجربه مشتری چیست؟
مهم نیست چه محصولی را میفروشید یا چه خدماتی را ارائه میدهید، دغدغه اصلی شما بهعنوان صاحب کسبوکار یا اپراتور باید آسان کردن راه مشتریان برای کار با شما باشد. مهم نیست محصول یا خدمات شما چقدر عالی است. اگر دسترسی مشتریان به خدماتتان، خرید محصولاتتان، دریافت خدمات...
رشد کسبوکار با نرمافزار CRM
نرمافزار CRM میتواند به شما در مدیریت مشتریان و رشد فروش کمک کند. - گتی ایماژ تقویت روابط با مشتری میتواند یک چالش برای کسبوکارهای در حال رشد باشد، اما هیچچیز نمیتواند برای رشد و موفقیت کلی شما ضروری باشد. نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) زمینبازی را...
برنامههای هیجانانگیز سامسونگ برای مشتریان در هند
مشتریان فروشگاه انحصاری سامسونگ میتوانند از مزایای جذابی مانند امتیاز پاداش و کوپنهای تخفیف تحت برنامه Smart Club Loyalty بهرهمند شوند. با استفاده از برنامه ارجاع سامسونگ، مشتریان میتوانند با مراجعه به دوستان و خانواده خود برای خرید گوشیهای هوشمند گلکسی از...
۴ راه برای ایجاد یک کسبوکار خردهفروشی و رستورانی
با صرف غذا در فروشگاه، منابع درآمد جدیدی را هدایت کنید و کسبوکار خردهفروشی خود را متحول کنید غذاخوری در فروشگاه به یکی از بخشهای با رشد سریع در صنعت خردهفروشی تبدیلشده است. شرکتهای خردهفروشی که میتوانند این ترکیب برنده را به دست آورند، اغلب از مزایای...
۵ نکته در مورد چگونگی بهبود برنامه وفاداری
برنامه وفاداری فروشگاه شما چقدر برایتان کار میکند؟ چهکاری میتوانید انجام دهید تا خریداران خود را وفادارتر کنید؟ در اینجا آنچه شما باید در مورد روند برنامههای وفاداری بدانید، چرا برنامههای وفاداری اهمیت دارند و چگونه برنامههای خود را بهبود بخشید، آورده شده است....
چگونه یک برنامه وفاداری مشتری موفق ایجاد کنیم؟
ایجاد وفاداری مشتری موفق یکی از بزرگترین چالشهایی است که امروزه اکثر مشاغل با آن روبرو هستند. بههرحال، مشتریان قدرت بیشتری نسبت به قبل دارند. آنها بسیار باهوشتر هستند و انتخابهای بهتری هم در اختیاردارند. آنها همچنین بسیار سختگیر هستند ازاینجهت ایجاد روابط با...
۵ مرحله برای ایجاد برنامه وفاداری مشتری
وفاداری؟ شما بهسختی میتوانید آن را بهاندازه کافی داشته باشید گویا یک کالای کمیاب است که بیشتر مشتریان در آن گزینههای عجیبوغریبی برای بررسی دارند. حتی باوجود یک برنامه وفاداری، رقابت بیحدوحصر در حال رشد است. هرروز شدیدتر میشود در این هیچ شکی وجود ندارد. اما آیا...
پنج راه ساده برای رشد پایگاه مشتریان
یکی از عوامل کلیدی در تعیین ارزش شرکت شما، ارزش مشتریان شماست. تجزیهوتحلیل سودآوری مشتری و به حداکثر رساندن ارزش طول عمر مشتری برای هر کسبوکاری بسیار مهم و ضروری است. برای افزایش پایگاه مشتریان خود، لازم است دائماً با مشتریان بالقوه و موجود در تماس باشید و هر چه...
چگونه میتوان وفاداری طولانیمدت مشتری را ایجاد کرد
اغلب گفته میشود که نگهداری یا حفظ مشتری بهطور قابلتوجهی ارزانتر از جذب مشتری جدید است. برای این منظور، ترویج و اطمینان از وفاداری طولانیمدت مشتری بهعنوان یکی از مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک ظاهرشده است. حفظ وفاداری مشتری ممکن است یک...