وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
وفاداری: راه حلی برای انتخاب نامحدود
وفاداری، ناخودآگاه یا آگاهانه هر روز بر ما تأثیر می گذارد. اگرچه اسم "وفاداری" برای اولین بار در قرن پانزدهم اثبات شد ، اما برخی از دانشمندان می گویند که ما برای آن سخت تلاش کرده ایم. «تحقیقات وفاداری» را در اینترنت جستجو کنید و در عرض چند ثانیه میلیاردها مقاله...
انسانی کردن تجربه دیجیتال برای وفاداری مشتری
انقلاب دیجیتال که اغلب از آن به عنوان انقلاب صنعتی سوم یاد می شود، متضمن تغییر از فناوری مکانیکی آنالوگ به فناوری دیجیتال است. در قلب انقلاب دیجیتال، مشتری است. فنآوریهای دیجیتال بهطور اساسی شیوه زندگی روزمره ما را تغییر میدهند، بهویژه روشهایی که ما بهعنوان...
استراتژی هایی برای بهبود فروش و سودآوری
درآمد فروش شما می تواند عامل اصلی سود در کسب و کار شما باشد. برای افزایش سودآوری خود، باید یک استراتژی برای رشد فروش خود ایجاد کنید. می توانید به موارد زیر نگاه کنید: افزایش قیمت های شما پیدا کردن مشتریان جدید فروش بیشتر به مشتریان فعلی ارائه تبلیغات فروش برای افزایش...
ایده های بازاریابی وفاداری برای کسب و کار کوچک شما
بازاریابی وفاداری به جای اینکه صرفاً برای یافتن مشتریان جدید تلاش کند، بر بازاریابی برای مشتریان فعلی با مزایا و انگیزههایی برای تشویق مجدد کسب و کار متمرکز است. این نوع بازاریابی می تواند ابزار قدرتمندی برای صاحبان مشاغل کوچک باشد که سعی در رشد کسب و کار خود و...
چگونه حفظ مشتری را تقویت کنیم؟
کلید ایجاد یک کسب و کار موفق، رشد پایگاه مشتری شماست. طبیعی است که برخی از مشتریان از شما خرید نکنند. به هر حال، مردم حرکت می کنند و نیازهای آنها ممکن است در طول زمان تغییر کند. اما اگر دائماً مشتریان خود را از دست می دهید، به خصوص اگر آنها به سمت رقبای شما می روند،...
سومین مرحله قرعهکشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان
در این قرعهکشی که با حضور مدیریتهای مربوطه برگزار شد، بهپاس قدردانی از همراهی سپردهگذاران سبا، ۳ میلیارد ریال جایزه شامل ۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و ۱۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت. بر همین اساس بزودی اسامی برندگان این قرعهکشی از طریق وبسایت و...