وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
ایجاد پیشنهادهای پرارزش و ابزارهای فروش

ایجاد پیشنهادهای پرارزش و ابزارهای فروش

اگرچه آنچه تا اینجا انجام دادیم ذاتاً جذاب بوده است؛ اما اگر نیروی فروش در این فرآیند مورد اغماض و غفلت قرار گیرد، چیزی جز اتلاف وقت نخواهد بود. صرف مکتوب کردن ارزش و استفاده از آن برای تعریف محصولات و قیمت‌ها کافی نیست. اگر کارشناسان فروش قادر نباشند منطق موجود در...

چرا باید با مشتری درباره خلق ارزش مالی صحبت کنید؟

چرا باید با مشتری درباره خلق ارزش مالی صحبت کنید؟

با توجه به تحقیقاتی که بسیاری از شرکت‌ها در مورد مشتریان خود انجام می‌دهند، پرسیدن این سؤال که: «چرا باید با مشتری در مورد ارزش مالی سخن گفت؟» کار بیهوده‌ای نیست، مدیران زمان و بودجه بسیاری را صرف تحقیق در مورد نگرش‌ها و نیازهای مشتریان خود می‌کنند. متأسفانه، بسیاری...

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

مدیر امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان این بانک را از اهداف مهم باشگاه مشتریان عنوان کرد و گفت: ما به دنبال ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با...

طرح راه در باشگاه مشتریان بانک رفاه

طرح راه در باشگاه مشتریان بانک رفاه

ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان در روزهایی که بسیاری از افراد به دلیل همه‌گیری کرونا در خانه حضور دارند، می‌تواند یکی از خدمات ویژه برای مشتریان بانک ها باشد. گسترش بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار بانک ها قرار گیرد تا از صرف هزینه های...

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

چگونه مشتری با استفاده از محصولات ما به ارزش مالی می‌رسد؟

راه اصلی این است که بحث‌ها را برحسب ارزش پولی بیان کنید اگر نتوانید بر ارزش‌های مالی تمرکز کنید، هرگونه صحبتی با مشتری در مورد ارزش، کار بیهوده‌ای است. در این حالت شما هیچ‌چیزی برای دفاع از بحث‌های خود ندارید. پیوند مالی ناشی از فرآیندی است که ما آن را ورود لایه‌لایه...

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

بهترین راه کسب ارزش چیست؟

مشتریان، خواهان صحبت در مورد ارزش هستند. هرگاه که ما در موردبحث با مشتریان در مورد تعریف آنها از ارزش و چگونگی ارائه این ارزش توسط عرضه‌کنندگان حرف می‌زنیم، یکی از رایج‌ترین اعتراض‌ها، چیزی شبیه این است که: «چرا مشتریان، این‌گونه اطلاعات را باید در اختیار ما قرار...