وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
۴ راه برای بازسازی وفاداری مشتری پس از COVID-19
کسبوکارهایی که در طول کووید-۱۹ تعطیل میشوند ممکن است در روابط با مشتریان خود شتاب خاصی را ازدستداده باشند. در اینجا نحوه تشویق مشتریان به تعامل مجدد و بازسازی وفاداری مشتری آورده شده است. خواه به دلیل نگرانیهای بهداشت عمومی، محدودیتهای سختگیرانه ظرفیت فروشگاهها...
افزایش وفاداری مشتری با بازاریابی شخصی
بهعنوان راهی برای افزایش وفاداری مشتری، NEST نیویورک شروع به ارائه سطوح عالی خدمات بهبهترین مشتریان خود کرده است. خردهفروشان و برندها برای جذب و حفظ مشتریان باید فراتر از تخفیف فکر کنند. انجام نظرسنجی از مشتریان میتواند به تسهیل ارتباطات شخصی کمک کند. خردهفروشان...
تغییر تجربه مشتری چیست؟
مهم نیست چه محصولی را میفروشید یا چه خدماتی را ارائه میدهید، دغدغه اصلی شما بهعنوان صاحب کسبوکار یا اپراتور باید آسان کردن راه مشتریان برای کار با شما باشد. مهم نیست محصول یا خدمات شما چقدر عالی است. اگر دسترسی مشتریان به خدماتتان، خرید محصولاتتان، دریافت خدمات...
رشد کسبوکار با نرمافزار CRM
نرمافزار CRM میتواند به شما در مدیریت مشتریان و رشد فروش کمک کند. - گتی ایماژ تقویت روابط با مشتری میتواند یک چالش برای کسبوکارهای در حال رشد باشد، اما هیچچیز نمیتواند برای رشد و موفقیت کلی شما ضروری باشد. نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) زمینبازی را...
برنامههای هیجانانگیز سامسونگ برای مشتریان در هند
مشتریان فروشگاه انحصاری سامسونگ میتوانند از مزایای جذابی مانند امتیاز پاداش و کوپنهای تخفیف تحت برنامه Smart Club Loyalty بهرهمند شوند. با استفاده از برنامه ارجاع سامسونگ، مشتریان میتوانند با مراجعه به دوستان و خانواده خود برای خرید گوشیهای هوشمند گلکسی از...
۴ راه برای ایجاد یک کسبوکار خردهفروشی و رستورانی
با صرف غذا در فروشگاه، منابع درآمد جدیدی را هدایت کنید و کسبوکار خردهفروشی خود را متحول کنید غذاخوری در فروشگاه به یکی از بخشهای با رشد سریع در صنعت خردهفروشی تبدیلشده است. شرکتهای خردهفروشی که میتوانند این ترکیب برنده را به دست آورند، اغلب از مزایای...