وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
۵ راهکار برای تحقیق در مورد مشتریان

۵ راهکار برای تحقیق در مورد مشتریان

قبل از سرمایه‌گذاری درزمینهٔ های مالی و زمانی و یا هر تلاشی در جهت پیشبرد و ارتقای خدمات‌دهی، شدیداً توصیه می‌کنیم که ابتدا قدم‌هایی بردارید تا بفهمید مشتریان از شرکت شما چه انتظاری دارند. بعد برآورد کنید که کارایی شما در برآوردن این خواسته‌ها چقدر بوده است. بدون شک...

چگونه می‌توان در نقش “مدیر موفقیت مشتری” موفق شد؟

چگونه می‌توان در نقش “مدیر موفقیت مشتری” موفق شد؟

 موفقیت مدیر یا مشتری درگرو پرسنل متعهدی هستند که با نهایت دقت و صداقت تیم موفقی برای مشتری را می‌سازند و هدایت می‌کنند. آنها این وضعیت را ایجاد می‌کنند که در صورت رشد مشتریان، یک وضعیت برنده برای همه باشد.  مشتریان شما تمایل دارند که تجربیات موفقیت‌آمیزی...

۶ گام برای مواجهه با مشتریان سخت‌گیر

۶ گام برای مواجهه با مشتریان سخت‌گیر

مسئولان ارائه‌ی خدماتی که طرز رفتار صحیح با افراد سخت‌گیر را نمی‌آموزند موهایشان را از دست می‌دهند، استحکامشان خلل می‌پذیرد و مشتریانشان نیز می‌گریزند. ماهیت کار شما ایجاب می‌کند با افرادی که شمارا عصبانی و دیوانه می‌کنند، کنار بیایید. ممکن است مشتریان شما گستاخ،...

۹ روش برای ابتکار عمل در خدمات مشتری

۹ روش برای ابتکار عمل در خدمات مشتری

فهرست زیر روش‌های کلیدی درزمینهٔ تلاش بیشتر برای افزایش خدمات مشتری به دست می‌دهد، به‌ویژه وقتی بخواهید از اهرم ابتکار عمل برای جبران استفاده کنید. بخشش به‌منظور ایجاد حسن نیت این بخشش‌ها شامل دادن وسایل مجانی به مشتری‌ها است تا بدین‌وسیله از آن‌ها برای انتخابشان...

۵ اصل در جلوگیری از بروز اختلاف با مشتری

۵ اصل در جلوگیری از بروز اختلاف با مشتری

برگزاری همایش در طول این سال‌ها این امکان را به ما داده که (بعضی‌اوقات با سختی) افراد متفاوتی را ملاقات کنیم و پنج واقعیت اصلی را که در جلوگیری از بروز اختلاف غیرضروری مؤثر است یاد بگیریم: وقتی روحیه افراد تغییر می‌کند میزان پذیرش آنها نیز تغییر می‌کندافراد گوناگون...

پیشنهادهای ارزشی بهتر و هدف‌گیری مشتریان

پیشنهادهای ارزشی بهتر و هدف‌گیری مشتریان

اغلب یکی از اهداف این فرآیند، شناسایی محرک‌های ارزشی مشتریان است. این‌ها، ویژگی‌های عملیاتی یا مدل سود مشتری هستند که به فروشنده اجازه می‌دهند نیازهای مشتری را به‌گونه‌ای ساده‌تر و با طرح و استفاده از فنون ساده‌ی پرسشگری، شناسایی کنند. این محرک‌ها بر چگونگی کارکرد...