وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
وفاداری و مدیریت دارایی

وفاداری و مدیریت دارایی

ایجاد مخاطبان وفادار در بازاریابی صندوق‌های تأمینی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی بسیار مهم است. هرچه مخاطب وفادارتر باشد، تعداد بازخرید بیشتر و انصراف کمتری وجود دارد. بهترین راه برای افزایش دارایی، حفظ دارایی است. بگذارید یک‌لحظه منحرف شویم. چرا کسی بی ام و می‌خرد...

تجربیات دیجیتالی و عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بانک‌ها

تجربیات دیجیتالی و عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بانک‌ها

به دلیل ماهیت رقابتی و شلوغ صنعت بانکداری، بانک‌ها مدت‌هاست اهمیت ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتریان را درک کرده‌اند؛ اما مبارزه برای وفاداری و حفظ مشتری شدت یافته. درحالی‌که بسیاری از بانک‌های خرده‌فروشی بر بهبود تجربیات دیجیتالی تمرکز می‌کنند، تعداد فزاینده‌ای از...

حفظ وفاداری بدون قربانی کردن قیمت

حفظ وفاداری بدون قربانی کردن قیمت

حاضرید برای وفاداری چه هزینه‌ای بپردازید؟ اکثر شرکت‌ها به مشتریان معمولی تخفیف‌هایی می‌دهند و مشتریان را ترغیب می‌کنند تا برای قیمت‌های پایین‌تر برگردند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، خریداران یک‌بارمصرف به مشتریان وفادار تبدیل‌شده و از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار...

۶  استراتژی برای بهبود حفظ مشتری

۶ استراتژی برای بهبود حفظ مشتری

بهبود حفظ مشتری به معنی بهبود تجربه مشتری است. در حقیقت ، ۷۷ درصد از مشتریانی که در گزارش روند تجربه مشتری ۲۰۲۱ ما مورد بررسی قرارگرفته‌اند ، به شرکتی وفادارتر هستند که در صورت داشتن مشکل ، تجربه مشتری خوبی را ارائه می‌دهد. ۷۲ درصد مایل‌اند برای آن هزینه بیشتری صرف...

نمونه‌هایی از حفظ مشتری موفق

نمونه‌هایی از حفظ مشتری موفق

همان‌طور که پیش‌ازاین باهم بررسی کردیم، نگهداری مشتری ارزان‌تر از جذب مشتری است. بسیاری از شرکت‌ها زمان و تلاش زیادی (و احتمالاً پول) برای جلب اعتماد مشتریان خود صرف کرده‌اند و منطقی است که می‌خواهند آنها را نگه‌دارند. در اینجا چند نمونه از شرکت‌هایی که بهترین تجربه...

شش مرحله وفاداری مشتری

شش مرحله وفاداری مشتری

وفاداری مشتری را می‌توان با میزان تعهدی که هر مشتری به شرکت نشان می‌دهد اندازه‌گیری کرد. وفاداری مشتری شش مرحله دارد و هر مرحله میزان وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، مشتری که خریدار مکرر است نسبت به مشتری که برای اولین بار خرید می‌کند وفادارتر است....