رضایت سنجی مشتریان
سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها
تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.
تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.


ایجاد نظرسنجی ها
لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.
شاخص NPS
فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان میدهد که پاسخدهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت
برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید
مطالب آموزشی باشگاه مشتریان
وفاداری، عامل موفقیت برای رستوران ها
برنامه های وفاداری در صنعت رستوران به طور فزاینده ای محبوب و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. طی چند سال گذشته، تیم ما شاهد رشد قابل توجهی در تعداد برنامه های جدید در صنعت بوده است. بسیاری از برنامه های رستوران جدید ایجاد شده اند در حالی که برخی دیگر اصلاح و بهبود...
۱۰ استراتژی برتر CRO
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) یک استراتژی بازاریابی است که بر بهبود درصد بازدیدکنندگان وبسایت متمرکز است که اقدامات دلخواه مانند خرید، اشتراک یا ثبتنام برای یک سرویس را انجام میدهند و در نهایت نرخ تبدیل کلی را افزایش میدهند. ۱. ارائه ضمانت: بازگشت وجه و اعتماد اولیه...
چگونه ریزش مشتری را کاهش دهیم؟
ریزش مشتری نرخی است که شما مشتریان خود را در یک دوره معین از دست می دهید. نرخ ریزش مشتری برای فروشگاههای کسب و کار الکترونیکی که اشتراک ارائه میدهند حیاتی است، اما معیار خوبی برای زیر نظر گرفتن مدلهای کسب و کار دیگر است. محاسبه نرخ ریزش مشتری با تقسیم تعداد...