وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت
آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
ایجاد وفاداری مشتری از طریق طراحی متفکرانه و ملاحظات UX
روابط بین شرکت ها و مشتریان آنها زمانی ایجاد و تضمین می شود که یک پیوند اعتماد ایجاد شود. برخی از قویترین این روابط زمانی ایجاد میشوند که هر دو طرف رو در رو با یکدیگر صحبت کنند. با این حال، اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم از طریق اپلیکیشن های موبایل، کیوسک های...
۱۲ اصطلاحی که باید قبل از راه اندازی یک برنامه ارجاع بدانید
هنگامی که صحبت از برنامه های ارجاع به میان می آید، اصطلاحات می توانند به سرعت گیج کننده شوند، نه اینکه بحث برانگیز شوند. بحث در مورد تفاوت بین یک برنامه وابسته و یک برنامه ارجاع در واقع برای شروع یک مبارزه شناخته شده است. شاید کاملاً اینطور نباشد، اما این تفاوت حداقل...
استفاده از فناوری برای ایجاد تجربه بهتر مشتری
CX مستلزم ایجاد تعادل بین همدلی مشتری با فناوری است تا از گرفتار شدن در دام آنچه «عدم صداقت مهندسی» مینامیم، یا استفاده از اتوماسیون برای شبیهسازی علاقه به شخصیت شما به عنوان یک انسان جلوگیری شود. از کمبود زنجیره تامین گرفته تا تغییر در ترجیحات کانال مشتری،...
افزایش وفاداری به برند از طریق همدلی
شرکت ها با تجربه دیجیتال خود زندگی می کنند یا می میرند. طراحی تجربه کاربری به یک زمینه برجسته تبدیل شده است زیرا شرکت ها از طریق تجربیات عالی وفاداری به نام کسب و کار را ایجاد می کنند و از طریق تجربیات بد مشتریان را از دست می دهند. قبل از عصر دیجیتال، تعامل و حفظ...
چگونه تجربه مشتری را شخصی کنید و به مشتریان خود پاداش دهید
به عنوان یک صاحب کسب و کار، می دانید که رضایت مشتری کلید موفقیت شرکت شما است. یکی از راههای نشان دادن قدردانی خود از مشتریان، شخصیسازی تجربیات آنها و ارائه پاداش است . در این راهنما، مزایای تجربه شخصی سازی شده برای مشتریان را بررسی می کنیم و نمونه هایی از نحوه انجام...
مزایای وفاداری مشتری: ۷ دلیل برای راه اندازی برنامه وفاداری
برندهایی که در ایجاد وفاداری مشتری موفق هستند، این کار را با فراتر از انتظارات مشتریان خود انجام می دهند. با ارائه ارزش از طریق راه حل های منحصر به فرد و تجربیات شخصی با استفاده از اطلاعات مشتری و بینش های رفتاری. در حالی که چندین استراتژی برای تشویق مشتریان به وفادار...