امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

معیارهای اندازه گیری وفاداری مشتری

معیارهای اندازه گیری وفاداری مشتری

اندازه گیری وفاداری مشتری سنگ بنای مهم موفقیت کسب و کار پایدار است. حفظ مشتریان وفادار نه تنها به خریدهای تکراری و ارزش سفارش بالاتر ترجمه می‌شود، بلکه هزینه‌های خرید را کاهش می‌دهد و رشد ارگانیک ایجاد می‌کند. با این حال، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل موثر وفاداری مشتری...

باشگاه مشتریان درسا

باشگاه مشتریان درسا

درسا در سال ۱۳۷۱ با نگاه عمیق بنیانگذاران درسا به مشتری مداری تاسیس شد. با توسعه گروه درسا به برندهای چرم درسا (محصولات چرمی مدرن و لوکس)، خانه درسا (مبلمان و لوازم دکوراتیو منزل)، کافه درسا (طعم زندگی) و تاج درسا ( تولید و عرضه دستبندهای تلفیقی چرم و طلا) به شکل...

چگونه از اثر بن فرانکلین برای افزایش وفاداری استفاده کنیم؟

چگونه از اثر بن فرانکلین برای افزایش وفاداری استفاده کنیم؟

توسعه وفاداری مشتری سخت است و اگر نبود ارزش زیادی نداشت. مردم به طور طبیعی حسن نیت را به افراد دیگر، چه رسد به شرکت ها، گسترش نمی دهند، بنابراین وفاداری باید با دقت پرورش داده شود. اما دقیقا چگونه یک ارتباط پایدار و مثبت برقرار می کنید؟ این چیزی است که صنعت فروش برای...