آکادمی باشگاه مشتریان
نقش تجربه مشتری در برندینگ
ممکن است تمرکز بر روی نقاط تماس برند بیماری وسواس گونهای درزمینهٔ توجه بیشازحد به جزئیات را در پی داشته باشد. داشتن برند معروف و شناختهشده اجباری نیست، بلکه اختیاری است. برندهای بزرگ و معروف دارای اهداف خاص و روشنی بوده و در این راستا تلاش میکنند. آنها با دقت...
چگونه روابط بر ارزش میافزاید؟
وقتی عرضهای عالی توسعهیافته است، شرکت باید به روابط ماندگار با مشتریان توجه داشته باشد. مشتریان به روابط با تأمینکنندگان مورد اعتمادی که کالای برتری را عرضه میکنند، ارزش میگذارند. روابط بعد مهمی از ارزش است و برای شکلگیری و تقویت این روابط بهمرور زمان تلاشهای...
بازاریابی وفاداری
بازاریابی وفاداری (Loyalty Marketing) استراتژی خود را بر بازگشت مشتریان جاری کسبوکار قرار میدهد. مشتری جاری نه به معنای مشتری موجود یا بالقوه، بلکه به معنای مشتری است که همینالان در محل کسبوکار مشغول خرید یا بازدید است، چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی....
ارزش عمر مشتری احتمالی در برابر ارزش مشتری
ارزش عمر مشتری احتمالی، ارزش مورد انتظار از یک مشتری احتمالی است و برابر است باارزش انتظار رفته از مشتری احتمالی موردنظر، منهای هزینه مشتری یابی. ارزش مورد انتظار از مشتری احتمالی، کسر انتظار رفته از مشتریان محتملی است که خریدی انجام خواهند داد، ضربدر مبلغ متوسط...
همه تا حدودی مشتری هستند..
مبنای خدماترسانی خوب به مشتری این تصور است که همه تا حدودی مشتری هستند. بدیهی است که مشتریان، مشتری هستند. روشن است که رئیس شما مشتری است و در اینجا سخت کار کردن بهمنظور راضی کردن مشتری امری معقولانه است. زمانی که کار گروهی موردنیاز است، همکارانتان مشتری هستند. وقتی...
مدیریت نقاط ارتباط با مشتری
کندیس انگ چی: مشاور بازاریابی حرفهای است. او بنیانگذار شرکت متاکور آسیا به همراه تیمی تحقیقاتی است که به سایر شرکتها درزمینهٔ استراتژیهای بازاریابی مبتنی بر مشتری مشاوره ارائه میدهند. وی تجارب ارزشمندی درزمینهٔ مفهومسازی، تلفیق و مدیریت پایگاههای داده، هدایت...
چند تکنیک بازاریابی کمهزینه
دراین مطلب به چند تکنیک بازاریابی کمهزینه، ولی مؤثر اشاره میکنیم که هم به گردش کار شما کمک میکند و هم به شما یاری میدهد که از سرمایه خود در تولید محصولات بیشتر، گسترش کسبوکار و توجه بیشتر به کارکنانتان استفاده کنید: به مشتریان خوب و وفادار خود جایزه بدهید. هزینه...
نقش مدیریت تجربه مشتری در وفاداری برند
مدیریت تجربه مشتری یا CXM امروزه به نقطه اصلی تمرکز مارکتینگ تبدیل شده است و هدف اصلی آن افزایش وفاداری به برند است. راگی توماس بنیانگذار و مدیرعامل اسپرینکلر در مورد آینده تجربه مشتری میگوید: یکی از تحولات دنیای کسبوکار کنونی عبور از کنترل توسط برند به کنترل توسط...
ساختاری برای بهبود حفظ مشتری
با توجه به تأثیر زیاد و خاصی که بهبود حفظ مشتری میتواند بر سودآوری شرکت داشته باشد و این حقیقت که بسیاری از سازمانها بر اکتساب مشتری تأکید بیشتری دارند تا فعالیت حفظ مشتری، ما دیدگاهی ساختاری را مطرح میکنیم که سازمانها میتوانند از آن برای تقویت سطوح حفظ مشتری و...