آکادمی باشگاه مشتریان
توسعه پایگاه اطلاعات مشتری
اطلاعات در قلب فرایندهای کسب و کار می نشیند. داده از طریق مبادلات در سیستم های عملکردی و فارغ از بخش بازار، خرده فروش، ارتباط تلفنی، بیمه، بانکداری، مراقبت سلامت، انتقال و دیگر بخش های بازار به وجود می آید. اضافه نمودن اطلاعات به حجم بالایی از داده های داخلی منابع...
چرا مشتریان مشارکت می کنند؟
برای برآورده ساختن انتظارات مشتریان و مدیریت سودآوری مشارکت مشتری، شرکت ها بایستی بدانند که آیا مشتریان آنها قصد مشارکت دارند و دلیل این مشارکت چیست. براساس پیمایش ۲۰۸۰ مصرف کننده، زیمینکوسکا شدت مشارکت مشتری پایینی را در میان مصرف کنندگان لهستانی در همه بازارهای مورد...
شش نیاز اولیه مشتریان
در صحبت با هزاران مشتری و ارائه کننده خدمات، در چند سال گذشته، ما در یافته ایم که گویی مشتری ها در رابطه خود با شما یک کارت نامرئی د رمغزشان دارند و هربار که با شما کار می کنند بی اختیار در آن کارت به شما نمره می دهند. این نمره دادن نه تنها مربوط به خدماتی است که...
ارتباط ارزش رابطه با کارکردهای روابط مشتری
تحقیقات در زمینه ارزش رابطه دو جریان عمده را نشان می دهد: جریان نخست، بر ایجاد ارزش از طریق روابط متمرکز است. جریان دوم نیز به بررسی ارزش روابط می پردازد.تحقیقات در حوزه جریان نخست به دنبال شناخت ماهیت تغییر در زمینه بازاریابی و به تبع آن در بازاریابی است. این تحقیقات...
منابع داده AAU در مارکتینگ چیست؟
اطلاعات نگرشها و باورها، بینشهایی درباره این سؤال ایجاد میکند که چرا کاربران خاصی نامهای تجاری معینی را میپسندند و یا نمیپسندند. به گزارش هورموند، مارکترها پیمایشهایی را با نمونههای بزرگی از خانوارها یا مشتریان صاحب کسبوکار انجام میدهند تا این دادهها را...
بررسی بازخوردهای مشتری
بررسی بازخوردها، یکی از مهارت های بسیار مهم، برای آن دسته از کارشناسان فروش است که حقیقتا به دنبال آگاهی از جایگاه خود در پاسخگویی به نیازهای مشتری هستند. این امر به شما کمک می کند تا میزان پیشرفت خود را بسنجید و علاوه بر آن، اطلاعات لازم را در خصوص نحوه هدایت جریان...
انجام کسب و کار بر مبنای مشتری
در حرفه بازاریابی و فروش، ما احساس می کنیم که راهی مشخص را طی کرده ایم. به طریقی مشخص تفکر می کنیم که ما را از همکاران خود در دیگر بخش های کسب و کار نظیر محیط های عملکردی، مالی و منابع انسانی متمایز می سازد. اما این تمایز موجود در ذهن ما ممکن است در حقیقت مانع توانایی...
نقش بازاریابی داخلی در مدیریت ارتباط با مشتری
مفهوم بازاریابی داخلی از دهه ۱۹۸۰ وجود داشته است؛ یعنی وقتی بری اعلام کرد که استفاده از استراتژی هایی همانند بازاریابی، برای مدیریت افراد معنادار بوده و کاربرد دارد. چنین تصور می شد که جذب و حفظ کارکنان خوب، شبیه جذب و حفظ مشتریان خوب است. به علاوه برای جذب تعهد...
چند نکته درباره نحوه برخورد با مشتریان ناراضی
حتما بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین رفتاری چه باید کرد؟ اگر این انسان ها بتوانند باعث...