#۱ باشگاه مشتریان را در عمل تجربه کنید!

نرم افزار باشگاه مشتریان و پلتفرم لویالت تلفیقی است از دانش روز مارکتینگ، پژوهش تجربه مشتری،
پلتفرم پیشرفته و اختصاصی نرم‌افزاری برای رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان در کنار
برندی قدرتمند با مشتریان وفادار و دائمی؛

درخواست دمو

تحولی اساسی برای دستیابی به وفاداری برند

نامحدود

بدون محدودیت در تعداد اعضا، اپراتورها، شعب و پذیرندگان

پشتیبانی دائمی

پشتیبانی دائمی صحت عملکرد، پشتیبانی ویژه ارتقا و توسعه

مالکیت دائمی

لایسنس دائمی نرم افزار و امکان بارگذاری در سرور شخصی

باشگاه اختصاصی

طراحی اختصاصی مبتنی بر سناریوهای وفاداری اختصاصی

وب اپلیکیشن

پلتفرم بهینه شده برای انواع سیستم‌ها، PWA پیشرفته

انتقال دانش

مشاوره تخصصی تدوین استراتژی، آموزش کاربری پلتفرم

برندینگ اختصاصی

استقرار در دامنه شخصی، لوگو و رنگ بندی اختصاصی کسب‌و‌کار

کمپین تبلیغات

طراحی کمپین هوشمند بر اساس تحلیل دقیق رفتار مشتریان

مزیت های نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت

باید توجه داشت که نگرش استراتژیک به باشگاه مشتریان به همراه شناخت عمیق تر از مشتریان، علاوه بر کاهش برخی هزینه ها در سازمان، باعث افزایش توان رقابتی شما در فضای بازار می شود. با این رویکرد، می توان با یک برنامه ریزی میان مدت به بسیاری از مزایا و اهداف تعیین شده در باشگاه مشتریان رسید.

 

  • رفتار شناسی مشتریان و پیش بینی رفتار آتی آنها
  • افزایش تعاملات غیر مالی و ارتباط دوسویه با مشتری
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • ارزیابی رضایت و افزایش وفاداری مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش اثربخشی آنها
  • برندسازی و افزایش تعهد مشتریان نسبت به شرکت
  • ارزیابی مستمر کیفیت کالا و خدمات
  • ارزیابی وفاداری و ارزش آفرینی هر مشتری
  • تعریف شاخص های راهبردی کسب و کار و ارزیابی لحظه ای آنها

همه آن چیزی که در کسب و کارتان نیاز دارید!

مدیریت فروش

یکی از فعالیت های اصلی هر کسب و کار فروش و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان می باشد که در قالب ماژول مدیریت فروش شناخته می شود.

برنامه‌های وفاداری

سناریوها یا همان برنامه های وفاداری هسته اصلی باشگاه مشتریان را تشکیل می دهند. برنامه های وفاداری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی هستند که توسط شرکت برای ترغیب مشتریان برای ادامه و تکرار خرید و استفاده از محصولات و خدمات شرکت طراحی می شوند.

نظر سنجی

سنجش رضایت مشتری یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند. این تحلیل شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان شما است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برخورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان ساخته بودند.

مدیریت کاربران

مدیریت کاربران از امکانات اصلی و پایه ای باشگاه مشتریان وفادار می باشد. شما می توانید با تعریف کاربران مورد نظر و اعطای حق دسترسی های دلخواه به آنها، امکان استفاده از باشگاه مشتریان را بصورت نامحدود در سازمان خود گسترش دهید.

مدیریت مشتریان

ثبت اطلاعات دقیق و جستجوی سریع مشتریان موجب می شود تا همه کارشناسان فروش بتوانند ارتباط مؤثرتری با مشتری داشته باشند و در جریان آخرین وضعیت مشتری قرار گیرند. همچنین با یادداشت گذاری بر روی پروفایل هر مشتری، می توان روند فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با او را به راحتی پیگیری نمود.

تحلیل رفتار مشتری

سوابق خرید مشتریان، داده های اصلی تحلیل رفتار خرید و پیش بینی رفتار آتی آنها می باشند. بر اساس این داده های آماری، مشتریان به چند نوع یا رفتار تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است این دسته بندی بر اساس پارامترهای مختص هر کسب و کار متفاوت می باشد.

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

یکی از عوامل موفقیت برنامه های وفاداری، سیستم امتیازگیری ساده و لایه بندی شده می باشد. در این سیستم، مشتریان بر اساس انجام یک سری فعالیت هایی که شما به عنوان برنامه های وفاداری تعریف نموده اید، امتیاز کسب می کنند و بر اساس امتیازات کسب شده در یک سطح مشخص قرار داده می شوند.

مدیریت شعب

در باشگاه مشتریان وفادار شما محدود به یک شعبه و فروشگاه نیستید و می توانید با تعریف شعبه های متعدد خود، به مدیریت آنها بپردازید. با این کار فروشندگان شما در شعبه های مختلف دسته بندی شده و می توان بر اساس فروش و دیگر پارامترها به تحلیل و آنالیز عملکرد شعب ها پرداخت.

پاداش نقدی بانک آینده به مشتریان فعال

پاداش نقدی بانک آینده به مشتریان فعال

 بانک آینده به‌منظور ایجاد تعاملی دوسویه و موثر بین بانک و مشتریان خود به آنها پاداش می‌دهد. تمام مشتریان این بانک می‌توانند با نصب سامانه «کیلید» و انتخاب گزینه «دعوت...

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟

برای شروع فعالیت در بازار بورس باید در گام اول نسبت به ثبت نام و دریافت کد بورسی از طریق کارگزار‌های بورس اقدام کنید. بعد از صادر شدن کد بورسی افراد...

فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری

فرمول ها و معیارهای مهم نرخ حفظ مشتری

هیچ چیز مثل این نیست که یک مشتری جدید برای چیزهایی که ارائه می دهید برگردد. این اعتبار، هیجان انگیز است و به شما کمک می کند تا به برند خود اعتماد کنید. بنابراین اگر شما یک مالک فروشگاه کسب و کار الکترونیک یا یک بازاریاب داخلی هستید، ایده بسیار خوبی از اهمیت وفاداری و...

روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

روش های افزایش حفظ مشتری برای فروشگاه های کسب و کار الکترونیک

ایجاد فروشگاه کسب و کار الکترونیک هیجان‌انگیز است، اما هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که ببینید چیزی که ساخته‌اید شروع به موفقیت می‌کند. به‌ویژه زمانی که از مرحله راه‌اندازی عبور کرده و مراحل بعدی رشد کسب‌وکار را طی کنید .برای رشد کسب و کار خود، باید مشتریانی را که...

مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود

مزایای برنامه های وفاداری و نحوه شروع با برنامه های خود

در سال ۲۰۰۱ ،Bain & Company دریافت که بهبود حفظ مشتری تا ۵٪ می تواند سود را تا ۹۵٪ افزایش دهد .بنابراین وفاداری مشتری بسیار مهم است، به ویژه برای مشاغل کوچکتر که ممکن است منابع لازم برای انجام کمپین های گران قیمت را نداشته باشند. یکی از آزمایش‌شده‌ترین راه‌ها برای...

هنوز سوالی باقی مانده است؟!

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.