#1 پلتفرم شماره یک باشگاه مشتریان را در عمل تجربه کنید!

شاهکار “لویالت” تلفیقی است از دانش روز مارکتینگ، پژوهش تجربه مشتری، پلتفرم پیشرفته و اختصاصی نرم‌افزاری برای رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان در کنار برندی قدرتمند با مشتریان وفادار و دائمی؛

مشاهده دموتعرفه

تحلیل رفتار مشتری

تحلیل رفتار مشتری بر اساس نوع کسب و کار و سوابق خرید

مدیریت فروش

مدیریت محصولات و خدمات به همراه بررسی روند میزان خرید آنها

بخش بندی مشتریان

تقسیم مشتریان بر اساس گروه ها و برچسب های پویا در قالب ویژگی های مشترک

رضایت سنجی مشتریان

امکان اجرای نظرسنجی های اختصاصی بر  اساس نوع کسب و کار و یا محصولات/خدمات ارائه شده

تبلیغات هدفمند

اطلاع رسانی و ترغیب مشتریان به خرید بر اساس تحلیل رفتار خرید آنها

برنامه های وفاداری

امکان پیاده سازی سناریوهای اختصاصی بر اساس نوع کسب و کار و تحلیل رفتار مشتریان

مزیت های نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت

باید توجه داشت که نگرش استراتژیک به باشگاه مشتریان به همراه شناخت عمیق تر از مشتریان، علاوه بر کاهش برخی هزینه ها در سازمان، باعث افزایش توان رقابتی شما در فضای بازار می شود.

با این رویکرد، می توان با یک برنامه ریزی میان مدت به بسیاری از مزایا و اهداف تعیین شده در باشگاه مشتریان رسید.

 

  • رفتار شناسی مشتریان و پیش بینی رفتار آتی آنها
  • افزایش تعاملات غیر مالی و ارتباط دوسویه با مشتری
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • ارزیابی رضایت و افزایش وفاداری مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش اثربخشی آنها
  • برندسازی و افزایش تعهد مشتریان نسبت به شرکت
  • ارزیابی مستمر کیفیت کالا و خدمات
  • ارزیابی وفاداری و ارزش آفرینی هر مشتری
  • تعریف شاخص های راهبردی کسب و کار و ارزیابی لحظه ای آنها

همه آن چیزی که در کسب و کارتان نیاز دارید!

مدیریت فروش

یکی از فعالیت های اصلی هر کسب و کار فروش و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان می باشد که در قالب ماژول مدیریت فروش شناخته می شود.

برنامه‌های وفاداری

سناریوها یا همان برنامه های وفاداری هسته اصلی باشگاه مشتریان را تشکیل می دهند. برنامه های وفاداری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی هستند که توسط شرکت برای ترغیب مشتریان برای ادامه و تکرار خرید و استفاده از محصولات و خدمات شرکت طراحی می شوند.

نظر سنجی

سنجش رضایت مشتری یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند. این تحلیل شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان شما است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برخورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان ساخته بودند.

مدیریت کاربران

مدیریت کاربران از امکانات اصلی و پایه ای باشگاه مشتریان وفادار می باشد. شما می توانید با تعریف کاربران مورد نظر و اعطای حق دسترسی های دلخواه به آنها، امکان استفاده از باشگاه مشتریان را بصورت نامحدود در سازمان خود گسترش دهید.

مدیریت مشتریان

ثبت اطلاعات دقیق و جستجوی سریع مشتریان موجب می شود تا همه کارشناسان فروش بتوانند ارتباط مؤثرتری با مشتری داشته باشند و در جریان آخرین وضعیت مشتری قرار گیرند. همچنین با یادداشت گذاری بر روی پروفایل هر مشتری، می توان روند فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با او را به راحتی پیگیری نمود.

تحلیل رفتار مشتری

سوابق خرید مشتریان، داده های اصلی تحلیل رفتار خرید و پیش بینی رفتار آتی آنها می باشند. بر اساس این داده های آماری، مشتریان به چند نوع یا رفتار تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است این دسته بندی بر اساس پارامترهای مختص هر کسب و کار متفاوت می باشد.

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

یکی از عوامل موفقیت برنامه های وفاداری، سیستم امتیازگیری ساده و لایه بندی شده می باشد. در این سیستم، مشتریان بر اساس انجام یک سری فعالیت هایی که شما به عنوان برنامه های وفاداری تعریف نموده اید، امتیاز کسب می کنند و بر اساس امتیازات کسب شده در یک سطح مشخص قرار داده می شوند.

مدیریت شعب

در باشگاه مشتریان وفادار شما محدود به یک شعبه و فروشگاه نیستید و می توانید با تعریف شعبه های متعدد خود، به مدیریت آنها بپردازید. با این کار فروشندگان شما در شعبه های مختلف دسته بندی شده و می توان بر اساس فروش و دیگر پارامترها به تحلیل و آنالیز عملکرد شعب ها پرداخت.

تحقیق آینده درنگرش های بازاریابی بصری

تحقیق آینده درنگرش های بازاریابی بصری

کاتولوگ ها، تبلیغ های ویژه، قفسه ها و صفحه های وب، با توجه به سطح بالایی از همپوشانی رقابتی خود، محل مناسبی برای بررسی اثرات قابل رویت و زمینه ای است. مطالعه اجسام طبیعی در این صحنه ها، مانند افراد و چهره های آنها و خصوصیات تصویرصحنه جهانی، بسیار ضروری است. از آنجایی...

نقش نارضایتی مشتری در کسب و کار

نقش نارضایتی مشتری در کسب و کار

حفظ مشتریان مسئله بسیار مهمی است زیرا از دست دادن یک مشتری بسیار گران تمام می شود. نتایج این کار، کاهش درآمد، هزینه های بیشتر برای به دست آوردن مشتریان جدید، از دست دادن تبلیغات مجانی حاصل از تعریف مثبت مشتریان، کاهش حفظ کارمندان است. محققان بازاریابی همچنین اعلام...

نقش رفتار شکایت آمیز مشتری در کسب و کار

نقش رفتار شکایت آمیز مشتری در کسب و کار

رفتار شکایت آمیز مشتری، در واقع واکنش شکایتی او است. کرای این رفتار را فرآیندی معرفی می کند که شامل زیر مجموعه ای از تمام واکنش های ممکن در قبال نارضایتی از خرید، از مصرف و یا مالکیت کالایی و یا ارائه خدماتی است. او بیان می کند که رفتار شکایتی مشتری یک واکنش سریع...

رونمایی از سایت جدید باشگاه مشتریان بانک صادرات

رونمایی از سایت جدید باشگاه مشتریان بانک صادرات

هم‌زمان با برگزاری جشن تکلیف ٢٣٠ دختر کارکنان این بانک و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، طرح‌های مصوب و برنامه‌های در دست اقدام برای خدمت‌رسانی بیشتر در چارچوب سایت جدید باشگاه مشتریان رونمایی شد و مهم‌ترین برنامه‌های معرفی‌شده در این زمینه در...

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه‌ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش‌های ساختمان نگین برگزار شد. دارایی...

رونمایی از باشگاه مشتریان پیشگامان

رونمایی از باشگاه مشتریان پیشگامان

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت (FCP) امروز در مراسمی با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسعود بمانی پور مدیرعامل، محمدرضا کریمی رئیس هیئت‌مدیره و مدیران ارشد پیشگامان از اپلیکیشن باشگاه مشتریان خود رونمایی کرد. اپلیکیشن...

هنوز سوالی باقی مانده است؟!

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.