#۱ پلتفرم شماره یک باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان

پلتفرم لویالت تلفیقی است از دانش روز مارکتینگ، پژوهش تجربه مشتری، پلتفرم پیشرفته و اختصاصی نرم‌افزاری برای رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان در کنار برندی قدرتمند با مشتریان وفادار و دائمی؛

مشاهده امکانات

تحولی اساسی برای دستیابی به وفاداری برند

نامحدود

بدون محدودیت در تعداد اعضا، اپراتورها، شعب و پذیرندگان

پشتیبانی دائمی

پشتیبانی دائمی صحت عملکرد، پشتیبانی ویژه ارتقا و توسعه

مالکیت دائمی

لایسنس دائمی نرم افزار و امکان بارگذاری در سرور شخصی

باشگاه اختصاصی

طراحی اختصاصی مبتنی بر سناریوهای وفاداری اختصاصی

وب اپلیکیشن

پلتفرم بهینه شده برای انواع سیستم‌ها، PWA پیشرفته

آموزش و انتقال دانش

مشاوره تخصصی تدوین استراتژی، آموزش کاربری پلتفرم

برندینگ اختصاصی

استقرار در دامنه شخصی، لوگو و رنگ بندی اختصاصی کسب‌و‌کار

کمپین تبلیغات هدفمند

طراحی کمپین هوشمند بر اساس تحلیل دقیق رفتار مشتریان

مزیت های نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت

باید توجه داشت که نگرش استراتژیک به باشگاه مشتریان به همراه شناخت عمیق تر از مشتریان، علاوه بر کاهش برخی هزینه ها در سازمان، باعث افزایش توان رقابتی شما در فضای بازار می شود. با این رویکرد، می توان با یک برنامه ریزی میان مدت به بسیاری از مزایا و اهداف تعیین شده در باشگاه مشتریان رسید.

 

  • رفتار شناسی مشتریان و پیش بینی رفتار آتی آنها
  • افزایش تعاملات غیر مالی و ارتباط دوسویه با مشتری
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • ارزیابی رضایت و افزایش وفاداری مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش اثربخشی آنها
  • برندسازی و افزایش تعهد مشتریان نسبت به شرکت
  • ارزیابی مستمر کیفیت کالا و خدمات
  • ارزیابی وفاداری و ارزش آفرینی هر مشتری
  • تعریف شاخص های راهبردی کسب و کار و ارزیابی لحظه ای آنها

همه آن چیزی که در کسب و کارتان نیاز دارید!

مدیریت فروش

یکی از فعالیت های اصلی هر کسب و کار فروش و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان می باشد که در قالب ماژول مدیریت فروش شناخته می شود.

برنامه‌های وفاداری

سناریوها یا همان برنامه های وفاداری هسته اصلی باشگاه مشتریان را تشکیل می دهند. برنامه های وفاداری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی هستند که توسط شرکت برای ترغیب مشتریان برای ادامه و تکرار خرید و استفاده از محصولات و خدمات شرکت طراحی می شوند.

نظر سنجی

سنجش رضایت مشتری یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند. این تحلیل شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان شما است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برخورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان ساخته بودند.

مدیریت کاربران

مدیریت کاربران از امکانات اصلی و پایه ای باشگاه مشتریان وفادار می باشد. شما می توانید با تعریف کاربران مورد نظر و اعطای حق دسترسی های دلخواه به آنها، امکان استفاده از باشگاه مشتریان را بصورت نامحدود در سازمان خود گسترش دهید.

مدیریت مشتریان

ثبت اطلاعات دقیق و جستجوی سریع مشتریان موجب می شود تا همه کارشناسان فروش بتوانند ارتباط مؤثرتری با مشتری داشته باشند و در جریان آخرین وضعیت مشتری قرار گیرند. همچنین با یادداشت گذاری بر روی پروفایل هر مشتری، می توان روند فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با او را به راحتی پیگیری نمود.

تحلیل رفتار مشتری

سوابق خرید مشتریان، داده های اصلی تحلیل رفتار خرید و پیش بینی رفتار آتی آنها می باشند. بر اساس این داده های آماری، مشتریان به چند نوع یا رفتار تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است این دسته بندی بر اساس پارامترهای مختص هر کسب و کار متفاوت می باشد.

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

یکی از عوامل موفقیت برنامه های وفاداری، سیستم امتیازگیری ساده و لایه بندی شده می باشد. در این سیستم، مشتریان بر اساس انجام یک سری فعالیت هایی که شما به عنوان برنامه های وفاداری تعریف نموده اید، امتیاز کسب می کنند و بر اساس امتیازات کسب شده در یک سطح مشخص قرار داده می شوند.

مدیریت شعب

در باشگاه مشتریان وفادار شما محدود به یک شعبه و فروشگاه نیستید و می توانید با تعریف شعبه های متعدد خود، به مدیریت آنها بپردازید. با این کار فروشندگان شما در شعبه های مختلف دسته بندی شده و می توان بر اساس فروش و دیگر پارامترها به تحلیل و آنالیز عملکرد شعب ها پرداخت.

برندینگ در مسیر مشتری

برندینگ در مسیر مشتری

تصویرسازی نرخ‌های تبدیل، جاذبه، کنجکاوی، تعهد و سطح پیوند احساسی در سراسر پنج ای به آشکار ساختن بینش‌هایی درباره ویژگی صنعت یاری می‌رساند. به گذارش هورموند الگوهای اصلی متنوعی در تمام صنایع وجود دارند: "دستگیره در"، "ماهی قرمز"، "شیپور" و "قیف". هر الگو نمونه متمایزی...

بازاریابی انسان محور

بازاریابی انسان محور

در ادبیات بازاریابی جدید، مشتریان تقریبا همیشه در مقام قدرتمندترین بازیگر به تصویر کشیده شده اند. با ین حال بازاریابان اغلب جنبه انسانی مشتریان را فراموش می کنند که در عصر دیجیتال به وضوح اشکار است. مشتریان کامل و بی عیب و نقص نیستند و در برابر ترفندهای بازاریابی...

گیمیفیکیشن یک بازی نیست!

گیمیفیکیشن یک بازی نیست!

گیمیفیکیشن یا بازی وار سازی، کار را به بازی تبدیل کرده است. وقتی در حال رقابت با دیگران برای کسب امتیازات هستید، کارها و وظایف خود را هم انجام می دهید. فشار روی سازمان ها برای ایجاد درگیری ذهنی افراد باعث شده تا اساتید قدیمی، جذاب باشد. گیمیفیکیشن به این معنی نیست که...

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه

مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه‌ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات...

رونمایی از باشگاه مشتریان پیشگامان

رونمایی از باشگاه مشتریان پیشگامان

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت (FCP) امروز در مراسمی با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسعود بمانی پور مدیرعامل، محمدرضا...

هنوز سوالی باقی مانده است؟!

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

question