مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه‌ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش‌های ساختمان نگین برگزار شد.

دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه در خصوص اهداف و روند شکل‌گیری باشگاه بانک سپه گفت: هدف از راه‌اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل‌گیری رابطه بلندمدت دوسویه به‌منظور اعتلای برند بانک سپه در بازار و تبدیل‌شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.

دارایی افزود: از سال ۹۴ طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه‌های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت. در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب‌شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک ازلحاظ داده‌های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیداکرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم‌شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره‌ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.

مشتریان محترم می‌توانند جهت عضویت و بهره‌مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:  بهترین برنامه‌های وفاداری مشتری