سوالات متداول

پاسخگویی به تمامی سوالات شما در حوزه وفادارسازی مشتریان

طرح پرسش جدید
اتوماسیون باشگاه مشتریان چیست؟

امروزه بسیاری از شرکت‌های پیشرو در برنامه‌ریزی بازاریابی خود تلاش می‌کنند تا مشتریان جدید جذب کنند، به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کرده و طی فرآیندی پیچیده ضمن افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان به تقویت برند خود بپردازند. با توجه به حجم بالای اطلاعات مشتریان بهترین روش برای اجرای برنامه وفاداری مشتریان، استفاده از اتوماسیون باشگاه مشتریان وفادار می‌باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار در به قسمت مهمی از CRM اصلی کسب‌وکارتان تبدیل‌شده و به بهترین شکل ممکن به جذب، حفظ و ایجاد ارزش برای مشتریان خواهد پرداخت.

نرم افزار باشگاه مشتریان چگونه به افزایش فروش می‌ انجامد؟

باشگاه مشتریان از مجموعه‌ای از ابزارها تشکیل شده است که از طریق آن برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی به گروهی از مشتریان شرکت اختصاص داده می‌شود. باشگاه مشتریان وفادار در اثر کنار هم گردآوردن مشتریان یک مجموعه و ثبت اطلاعات آن‌ها به وجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها که در یک دیتابیس ثبت شده و می‌توان از این طریق برای مشتریان برنامه‌ریزی نمود. به‌عبارت‌دیگر باشگاه مشتریان پلتفرمی برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح وفاداری و ارتباط با مشتریان است.

ایده باشگاه مشتریان وفادار، ابزاری نسبتاً جدید است که توسط برخی از کسب‌وکارها استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده‌نگر را باانگیزه‌های مشخصی برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کند. این انگیزه‌ها و مزایا در قالب کوپن، محصولات رایگان، امتیازات ویژه در همکاری با شرکت‌های دیگر و ازاین‌دست موارد، ارائه می‌شوند. همچنین باشگاه مشتری، مشتریان را برای خرید از شرکت شما تشویق می‌کند.

آیا هر کسب‌وکاری برای راه اندازی باشگاه مشتریان مناسب است؟

وقتی داده‌های به‌دست‌آمده را بررسی می‌کنیم، کاملاً واضح است که ایجاد باشگاه مشتریان برای بسیاری از کسب‌وکارها تلاشی مثبت و سودآور است، اما باید توجه داشت که برخی کسب‌وکارها که مشتریان آن‌ها به‌صورت نامنظم و نامتناوب خرید می‌کنند مانند شرکت‌های فعال درزمینهٔ بازسازی مسکن و وکلای دادگستری، ایده ایجاد باشگاه مشتریان برای آن‌ها مؤثر نبوده است!

قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان چقدر است؟

برای مشاهده قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان به صفحه تعرفه مراجعه نمایید.

فرآیند خرید نرم افزار باشگاه مشتریان چگونه است؟

پس از تکمیل فرم درخواست توسط کارفرما، متخصصین ما اطلاعات را بررسی نموده و متناسب با نوع کسب و کار با کارفرما تماس گرفته و مراحل اجرا تشریح خواهد گردید.

پشتیبانی نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار به چه صورت می باشد؟

برای نسخه حرفه ای یکساله و برای نسخه حرفه ای بدون محدودیت زمانی تا زمان حیات شرکت می باشد، برای نسخه سفارشی و سازمانی به صورت توافقی بوده و قبل از اجرا به کارفرما اعلام خواهد گردید.

آیا تضمینی برای اتوماسیون باشگاه مشتریان وفادار در نظر گرفته شده است؟

مراجعه شود به صفحه ویژگی های لویالت و اطلاعات مربوط به هر نسخه.

برای پیاده سازی نرم افزار باشگاه مشتریان به سخت افزار و نرم افزار خاصی نیاز است؟

به صورت پیشفرض این نرم افزار قابلیت نصب بر روی کامپیوتر شخصی را دارا بوده و عملکرد آن تضمین می گردد.

برای سهولت در دسترسی به اطلاعات نرم افزار در هر جای ممکن، استفاده از سرویت تحت وب و یا سرویس ابری با حداقل هزینه (از ۱۲۰.۰۰۰ تومان سالیانه) توصیه می گردد.

آیا امکان همگام سازی با سایر نرم افزارها وجود دارد؟

در این نرم افزار سعی شده تمام نیاز یک کسب و کار در قالب یک اتوماسیون یکپارچه پاسخ داده شود، امکاناتی مانند: صدور فاکتور، ثبت اطلاعات مشتریان، سیستم ورود و خروج پرسنل، مدیریت وظایف، سیستم اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و … ارائه گردد.

در برخی موارد که نیاز به همگام سازی با بانک اطلاعاتی سایر نرم افزارها همچون حسابداری هلو، همکاران سیستم و …نیز این امکان فراهم شده که می بایست محصول سازمانی خریداری گردد.

۱۳ + ۲ =