بانک سامان با هدف ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان و خدمات‌رسانی مناسب‌تر، از نسل جدید کسب‌وکار باشگاه مشتریان با نام تجاری “سامانیوم” رونمایی کرد. باشگاه مشتریان بانک سامان در راستای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجاد شده است تا با گردآمدن مشتریان در کنار یکدیگر، امکان ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر برای آن‌ها فراهم شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان با عضویت در سامانیوم و ثبت مشخصات و سلایق خود در زمینه‌های ورزشی، هنری و تفریحی، از خدمات مرتبط آن بهره‌مند می‌شوند. این گزارش می‌افزاید: عرضه خدمات متنوع بانکی و بیمه‌ای با شرایط آسان و شرایط مناسب‌تر، ارائه کدهای تخفیف روی کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدی و قرعه‌کشی مداوم و اهدای جوایز متنوع ازجمله ویژگی‌های باشگاه مشتریان بانک سامان است.

مدیر بازاریابی و مشتریان بانک سامان در مراسم معرفی این اپلیکیشن اعلام کرد که هدف این برنامک بیشتر جذب مشتریان وفادار از نسل Y (دهه ۶۰) است. مرتضی حسینی نژاد گفت: «از خصوصیات این نسل این است که به گروه دوستان خود بیش از سایر گروه‌ها اعتماد دارند. از سویی اگر نسبت به موضوعی ناراضی باشند بدون اینکه نارضایتی خود را حضوراً بیان کنند با اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی، از استفاده سرویس موردنظر انصراف می‌دهند. از همین رو برای جذب این نسل باید با زبان همان‌ها صحبت کرد. تاکنون تمامی بانک‌ها خدمات باشگاه مشتریان را از طریق سایت‌هایشان ارائه می‌کردند بنابراین ما تصمیم گرفتیم برای جذب نسل جوان و وفادارتر کردن آن‌ها سراغ اپلیکیشن برویم.»

«خصوصیت باشگاه مشتریان جذب وفاداری مشتریان است از همین رو ما نیز در نظر داریم با چرخه‌های که ایجاد می‌کنیم مشتریان وفادار را جذب کرده و رضایت کامل را در آنان به وجود آوریم. حسینی نژاد با اشاره به یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه تأکید کرد: “همان‌طور که گرفتن لایک برای این نسل جذاب است در این برنامک نیز با گرفتن لایک از دوستان به یکدیگر قدرت و امتیاز یکدیگر را افزایش می‌دهند.” بر اساس اظهارات او از امتیازهای به‌دست‌آمده در سامنیوم علاوه بر اینکه می‌توان در پیشنهاد‌های تخفیفی استفاده کرد قابلیت برگشت بخشی از خرید به کیف پول مشتریان را نیز دارد که مشتریان از این میزان پول می‌توانند در بخش‌های مختلف هزینه کنند.

همچنین بخوانید:  باشگاه مشتریان کدام بانک فعال‌ تر است؟

این گزارش حاکی است: در نخستین قرعه‌کشی بزرگ سامانیوم، تمام اعضای باشگاه از امروز به مدت یک ماه (تا ۱۱ دی‌ماه ۹۷)، با عضویت، فعالیت و دعوت سایرین به باشگاه «سامانیوم»، در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون و ده‌ها هدیه ارزنده دیگر شرکت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای دانلود نسخه اندروید و iOs اپلیکیشن سامانیوم دریافت می‌توانند به صفحه باشگاه در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند.

انتهای خبر/