02177946669 | 09109200500 info@loyalt.ir
امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

نقش مدیریت تجربه مشتری در وفاداری برند

مدیریت تجربه مشتری یا CXM امروزه به نقطه اصلی تمرکز مارکتینگ تبدیل شده است و هدف اصلی آن افزایش وفاداری به برند است. راگی توماس بنیان‌گذار و مدیرعامل اسپرینکلر در مورد آینده تجربه مشتری می‌گوید: یکی از تحولات دنیای کسب‌وکار کنونی عبور از کنترل توسط برند به کنترل توسط...

ساختاری برای بهبود حفظ مشتری

با توجه به تأثیر زیاد و خاصی که بهبود حفظ مشتری می‌تواند بر سودآوری شرکت داشته باشد و این حقیقت که بسیاری از سازمان‌ها بر اکتساب مشتری تأکید بیشتری دارند تا فعالیت حفظ مشتری، ما دیدگاهی ساختاری را مطرح می‌کنیم که سازمان‌ها می‌توانند از آن برای تقویت سطوح حفظ مشتری و...

متریک نگرش‌ها و باورهای مشتریان

مطالعات روی آگاهی، نگرش‌ها و مصرف مارکترها را قادر می‌سازد تا سطوح و روندها را در دانش، ادراکات، باورها، نیات و رفتارهای مشتری، کمی ‌سازند. در برخی شرکت‌ها، نتایج این مطالعات، داده‌های ردیابی نامیده می‌شود؛ زیرا از آن‌ها برای ردیابی تغییرات درازمدت در آگاهی، نگرش‌ها و...