امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

آیا پاداش واقعاً وفاداری ایجاد می‌کند؟

آیا پاداش واقعاً وفاداری ایجاد می‌کند؟

جوایز مشتریان در مطبوعات تجاری به‌عنوان ابزارهای تبلیغاتی ارزان، مدهای کوتاه‌مدت، دادن چیزی برای هیچ‌چیز مورد توهین قرار گرفته است. از خطوط هوایی که معاملات پروازهای مکرر را ارائه می‌دهند تا شرکت‌های مخابراتی که هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند تا حجم بیشتری را به دست...

چرا برنامه‌های وفاداری مشتری می‌توانند نتیجه معکوس داشته باشند؟

چرا برنامه‌های وفاداری مشتری می‌توانند نتیجه معکوس داشته باشند؟

برنامه‌های وفاداری مشتری در همه‌جا وجود دارند و تنها در ایالات متحده بیش از ۳.۳ میلیارد نفر عضویت دارند و می‌توانند مزیت فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشند: احتمال خرید اعضا از خرده‌فروشی  بیشتر از سایر افراد است. افرادی که به برنامه تعلق دارند، بیشتر از وب‌سایت یا...

نمونه‌های موفق وفاداری مشتری

نمونه‌های موفق وفاداری مشتری

امروز همراه باشگاه مشتریان لویالت به معرفی تعدادی از موفق‌ترین نمونه های حفظ مشتری در دنیا می‌پردازیم. آمازون پرایم یکی از قابل‌توجه‌ترین برنامه‌های وفاداری مشتری، عضویت Amazon Prime است. این یک سرویس مبتنی بر اشتراک با یک هزینه سالانه است. با اشتراک، مشتریان از...