77946669 | 09109200500 info@loyalt.ir
امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

ایجاد رابطه میان خریدار و فروشنده

ایجاد رابطه میان خریدار و فروشنده

در بازارهای تجاری، فشار زیاد جهت بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های مهم فروشنده و خریدار وجود دارد. در جریان روابط، انواع مختلف روابط، اتصال‌دهنده‌های مختلفی را در روابط مورد تأکید قرار می‌دهند. پیونددهنده ارتباط: شیوه انجام کسب‌وکار و چگونگی ارتباط خریدار-فروشنده با...

دانش مدیریت روابط مشتریان

دانش مدیریت روابط مشتریان

دانش برای مشتریان و دانش از مشتریان نوعی از سرمایه معنوی و ارتباطی بنگاه تلقی می‌شود. مدیریت جریانات دانش، یکی از چالش‌های اساسی مدیریت روابط با مشتریان است. برای شناسایی دانش موردنیاز فرایندهای کسب‌وکار می‌توان از روش‌های مهندسی مجدد فرایند کسب‌وکار بهره گرفت....

افزایش وفاداری مشتری

افزایش وفاداری مشتری

توسعه و گسترش زودبازده، برای عقب نماندن یک شرکت پیشگام از یک بازار در حال رشد اغلب می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از حیث کنترل کیفیت برای آن شرکت شود. همین‌که کارخانه‌ها و کارگاه‌های جدید، تجهیزات و کارکنان جدید در خط تولید به خدمت گرفته می‌شوند، مشکلات و دردسرهای جدید...