02177946669 | 09901860800 info@loyalt.ir
امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

تأثیرات اجرای یک برنامه وفاداری موفق

اگرچه وفاداری مشتریان بسیار اهمیت دارد اما نتایج اجرای یک برنامه وفاداری موفق می‌تواند بر حمایت جدی‌تر سازمان بر اجرای آن برنامه وفاداری تأثیر مستقیم بگذارد. در این مطلب به برخی از نتایج یک برنامه وفاداری موفق اشاره می‌کنیم: افزایش حجم فروش سالانه شرکت یا یک سگمنت از...

اهداف برنامه وفاداری

اگرچه تمرکز برنامه‌های وفاداری بر روی حفظ مشتریان فعلی می‌باشد ولی به‌طور ناخواسته منجر به جذب مشتریان جدید یا بازگشت مشتریان جداشده نیز هستیم. دلایل و اهداف زیادی برای برنامه‌های وفاداری ذکر شده است که بسیاری از آن‌ها شباهت زیادی با یکدیگر دارند. در این مطلب به‌طور...

حقایقی درباره کسب و کار شرکت‌های مشتری مدار

شرکت مشتری مدار شرکتی پویا است که پیوسته خود را با نیازهای مشتریان و شرایط رقابتی وفق می‌دهند؛ یعنی برحسب شرایط و سلایق به‌روز مشتریان، محصولات خود را تغییر و ارائه می‌دهد. در این مطلب به ذکر نکاتی درباره شرکت‌های مشتری مدار می‌پردازیم: کسب‌وکار این شرکت‌ها، مدیریت...