02177946669 | 09109200500 info@loyalt.ir
امکانات باشگاه مشتریان

رضایت سنجی مشتریان

سنجش رضایت مشتریان یکی از رایج ترین شکل های تحلیل کسب و کار است که شرکت ها فراتر از تحلیل های مالی آن را به کار می گیرند.

تحلیل نظرسنجی ها

تحلیل نظر سنجی ها شما را قادر می سازد تا بفهمید دقیقاً کدام بخش های محصول یا خدمات شما بیشتر باب میل مشتریان است. کسب و کارهای زیادی به مشکل مالی برمی خورند، زیرا فرضیه های نادرستی درباره ی خواسته ها، نیازها و علایق مشتریانشان دارند.

تحلیل رضایت مشتری اگر به درستی انجام شود می تواند یک ابزار مدیریتی بسیار مفید و آگاهی بخش باشد، زیرا کمک می کند هر شکافی که ممکن است بین ارائه فعلی محصولات و انتظارات مشتری وجود داشته باشد، از بین برود.
به این ترتیب، این تحلیل به یک کسب و کار کمک می کند تا این شکاف را سریع تر پر کرده و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

ایجاد نظرسنجی ها

لویالت دارای دو نوع نظرسنجی از پیش تعریف شده و قابل تعریف می باشد. شما می توانید نظر سنجی های مورد نظر خود را برای مشتریان و بر اساس معیارهای مختلف ایجاد نمایید.
همچنین از نظرسنجی های از پیش تعریف شده و استاندارد موجود در سیستم همانند نظرسنجی ترویج کنندگان استفاده نمایید.

شاخص NPS

فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید.

باشگاه مشتریان لویالت

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه پیاده سازی و چگونگی کارکرد اتوماسیون و همچنین نسخه آزمایشی قبل از خرید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بدانید

مطالب آموزشی باشگاه مشتریان

برنامه وفاداری مشتری B2B

برنامه وفاداری مشتری B2B

ازآنجایی‌که مشتریان B2C و B2B از جهات مختلف متفاوت هستند، شرکت‌های B2B معمولاً در مقایسه با نحوه برخورد با خریداران خرده‌فروشی با مشتریان سازمانی خود با اعتدال و ذخیره بیشتری رفتار می‌کنند؛ اما موارد مشترکی نیز بین آنها وجود دارد. هر دو کسب‌وکار B2C و B2B آماده هستند...

راه‌اندازی یک برنامه وفاداری مشتری غیرقابل مقاومت

راه‌اندازی یک برنامه وفاداری مشتری غیرقابل مقاومت

برنامه‌های وفاداری مشتری در طول سال‌ها به صاحبان کسب‌وکار ثابت کرده‌اند که می‌توانند با افزایش طول عمر مشتری اثر مثبت و عمیقی بر پیشرفت و توسعه کسب‌وکارشان بگذارند و برای آنها و مشتریانشان کارآمد باشند. اما چگونه می‌توانید کاری کنید آنها برای شما کار کنند؟ با شروع...

وفاداری و مدیریت دارایی

وفاداری و مدیریت دارایی

ایجاد مخاطبان وفادار در بازاریابی صندوق‌های تأمینی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی بسیار مهم است. هرچه مخاطب وفادارتر باشد، تعداد بازخرید بیشتر و انصراف کمتری وجود دارد. بهترین راه برای افزایش دارایی، حفظ دارایی است. بگذارید یک‌لحظه منحرف شویم. چرا کسی بی ام و می‌خرد...