02177946669 | 09901860800 info@loyalt.ir

امکانات و ویژگی های باشگاه مشتریان لویالت

آغاز تحولی اساسی

 

تحلیل رفتار مشتری

تحلیل رفتار مشتری بر اساس نوع کسب و کار و سوابق خرید

مدیریت فروش

مدیریت محصولات و خدمات به همراه بررسی روند میزان خرید آنها

بخش بندی مشتریان

تقسیم مشتریان بر اساس گروه ها و برچسب های پویا در قالب ویژگی های مشترک

رضایت سنجی مشتریان

امکان اجرای نظرسنجی های اختصاصی بر  اساس نوع کسب و کار و یا محصولات/خدمات ارائه شده

تبلیغات هدفمند

اطلاع رسانی و ترغیب مشتریان به خرید بر اساس تحلیل رفتار خرید آنها

برنامه های وفاداری

امکان پیاده سازی سناریوهای اختصاصی بر اساس نوع کسب و کار و تحلیل رفتار مشتریان

مزیت های نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت

باید توجه داشت که نگرش استراتژیک به باشگاه مشتریان به همراه شناخت عمیق تر از مشتریان، علاوه بر کاهش برخی هزینه ها در سازمان، باعث افزایش توان رقابتی شما در فضای بازار می شود.

با این رویکرد، می توان با یک برنامه ریزی میان مدت به بسیاری از مزایا و اهداف تعیین شده در باشگاه مشتریان رسید.

 

  • رفتار شناسی مشتریان و پیش بینی رفتار آتی آنها
  • افزایش تعاملات غیر مالی و ارتباط دوسویه با مشتری
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • ارزیابی رضایت و افزایش وفاداری مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش اثربخشی آنها
  • برندسازی و افزایش تعهد مشتریان نسبت به شرکت
  • ارزیابی مستمر کیفیت کالا و خدمات
  • ارزیابی وفاداری و ارزش آفرینی هر مشتری
  • تعریف شاخص های راهبردی کسب و کار و ارزیابی لحظه ای آنها

ضد اسپم، با خیال راحت عضو شوید.