02177946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

وبلاگ

وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
نقش مرکز تماس در مدیریت تجربه مشتری

نقش مرکز تماس در مدیریت تجربه مشتری

تماس های بی پایان، ایمیلها، نامه ها، سطح خدمات و مشتریمداری، تماس های بی پاسخ، تماس های تکراری، ادعاها، شکایتها، فرایندها و سیستمها، برنامه های کاربردی، ابعاد گذاری، کد گذاری، اسکریپت ضبط شده، کارتهای امتیاز و الگوها، تداوم به روز رسانی آموزش ها و مهارتهای زمان تماس،...

راهبرد نوآوری ارزش مشتری

راهبرد نوآوری ارزش مشتری

حوزه جدیدی که در تحقیقات رفتاری و تجربه مشتری پدید آمده است، نوآوری ارزشی است. نوآوری ارزشی، در اصطلاحات استراتژیک یعنی خلق ارزش مشتری ممتاز با نیم نگاهی به کسب مزیت رقابتی و جوانگرایی سازمان و موسسه. هرچند سازمانهایی مثل گوگل با نوآوری های دائمی پیشرفت می کنند، اما...

آشنایی با باشگاه مشتریان دیجی‌کالا

آشنایی با باشگاه مشتریان دیجی‌کالا

دیجی کالا به پاس همراهی کاربرانی که از سایت خرید می‌کنند، مرتبا خدمات تازه‌ای را تعریف می‌کند که یکی از جدیدترین نمونه‌های آن دیجی کلاب است؛ …دیجی کالا به پاس همراهی کاربرانی که از سایت خرید می‌کنند، مرتبا خدمات تازه‌ای را تعریف می‌کند که یکی از جدیدترین نمونه‌های آن...

بازاریابی وفاداری و شاخص رویگردانی مشتری

بازاریابی وفاداری و شاخص رویگردانی مشتری

معیار لازم برای اندازه گیری وفاداری مشتری، نرخ رویگردانی است. این نرخ نشان دهنده درصد مشتریانی است که خریداز شرکت شما را متوقف می کنند و اغلب به صورت سالانه اندازه گیری می شود. بنابراین، اگر نرخ رویگردانی شرکتی ۲۰% و شمار مشتریانش درابتدای سال ۱۰۰ نفر باشد، در انتهای...

برند به عنوان راهنما در نقطه تماس مشتری

برند به عنوان راهنما در نقطه تماس مشتری

برند، تعهد و عمل ایجاد می کند تا اطمینان حاصل کند که تجربه مشتری رضایت بخش باشد. برای سالها فیلیپس با شعار "بیایید چیزها را بهتر کنیم" فعالیت می کرد و اکنون شعارشان "احساس و سادگی" است. هر دو بیانی عالی از برند هستند که معنای پر مفهوم از تکنولوژی ساده و محسوس ارائه می...

باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی شد

باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی راه اندازی شد

با همکاری بین‌بخشی و در راستای حمایت معیشتی از مستمری‌بگیران معزز سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید. تمامی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور می‌توانند برای عضویت و بهره‌مندی از...

ضد اسپم، با خیال راحت عضو شوید.