77946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

وبلاگ

وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت

آینده درباره مدیریت روابط با مشتریان است

اگر قصد داشته باشید برای شروع مدیریت رابطه مشتری به هرکس اعتبار بدهید باید دون پیرز باشید که حمایت فراوان شریک و همکار نویسنده خود مارتا راجرز را همراه دارد. نقش پیرز در این مفهوم که او و راجرز آن را بازاریابی 1:1 می‌نامند به تابستان 1989 بازمی‌گردد. زمانی که پیرز...

استارباکس و بازنگری در CSR

برندهای بزرگ در عصر جدید از طریق تطابق تلاش‌های اجتماعی با عملیات و استراتژی کسب و کار، در حال هدایت و افزایش سطح توقع مشتریان و رقابت بلندمدت می‌باشند. برنامه استارباکس تحت عنوان "ایجاد شغل برای آمریکا "، فرهنگ اجتماعی شرکت و اهداف تجاری آن را با یکدیگر ادغام می‌کند....

نقش تجربه مشتری در برندینگ

ممکن است تمرکز بر روی نقاط تماس برند بیماری وسواس گونه‌ای درزمینهٔ توجه بیش‌ازحد به جزئیات را در پی داشته باشد. داشتن برند معروف و شناخته‌شده اجباری نیست، بلکه اختیاری است. برندهای بزرگ و معروف دارای اهداف خاص و روشنی بوده و در این راستا تلاش می‌کنند. آن‌ها با دقت...

چگونه روابط بر ارزش می‌افزاید؟

وقتی عرضه‌ای عالی توسعه‌یافته است، شرکت باید به روابط ماندگار با مشتریان توجه داشته باشد. مشتریان به روابط با تأمین‌کنندگان مورد اعتمادی که کالای برتری را عرضه می‌کنند، ارزش می‌گذارند. روابط بعد مهمی از ارزش است و برای شکل‌گیری و تقویت این روابط به‌مرور زمان تلاش‌های...

بازاریابی وفاداری

بازاریابی وفاداری (Loyalty Marketing) استراتژی خود را بر بازگشت مشتریان جاری کسب‌وکار قرار می‌دهد. مشتری جاری نه به معنای مشتری موجود یا بالقوه، بلکه به معنای مشتری است که همین‌الان در محل کسب‌وکار مشغول خرید یا بازدید است، چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی....

ارزش عمر مشتری احتمالی در برابر ارزش مشتری

ارزش عمر مشتری احتمالی، ارزش مورد انتظار از یک مشتری احتمالی است و برابر است باارزش انتظار رفته از مشتری احتمالی موردنظر، منهای هزینه مشتری یابی. ارزش مورد انتظار از مشتری احتمالی، کسر انتظار رفته از مشتریان محتملی است که خریدی انجام خواهند داد، ضرب‌در مبلغ متوسط...

ضد اسپم، با خیال راحت عضو شوید.