77946669 | 09109200500 info@loyalt.ir

وبلاگ

وبلاگ باشگاه مشتریان لویالت

آخرین مطالب آموزشی و خبرهای مربوط به نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت
ایجاد رابطه میان خریدار و فروشنده

ایجاد رابطه میان خریدار و فروشنده

در بازارهای تجاری، فشار زیاد جهت بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های مهم فروشنده و خریدار وجود دارد. در جریان روابط، انواع مختلف روابط، اتصال‌دهنده‌های مختلفی را در روابط مورد تأکید قرار می‌دهند. پیونددهنده ارتباط: شیوه انجام کسب‌وکار و چگونگی ارتباط خریدار-فروشنده با...

دانش مدیریت روابط مشتریان

دانش مدیریت روابط مشتریان

دانش برای مشتریان و دانش از مشتریان نوعی از سرمایه معنوی و ارتباطی بنگاه تلقی می‌شود. مدیریت جریانات دانش، یکی از چالش‌های اساسی مدیریت روابط با مشتریان است. برای شناسایی دانش موردنیاز فرایندهای کسب‌وکار می‌توان از روش‌های مهندسی مجدد فرایند کسب‌وکار بهره گرفت....

افزایش وفاداری مشتری

افزایش وفاداری مشتری

توسعه و گسترش زودبازده، برای عقب نماندن یک شرکت پیشگام از یک بازار در حال رشد اغلب می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از حیث کنترل کیفیت برای آن شرکت شود. همین‌که کارخانه‌ها و کارگاه‌های جدید، تجهیزات و کارکنان جدید در خط تولید به خدمت گرفته می‌شوند، مشکلات و دردسرهای جدید...

بازاریابی خدمات مشتریان

بازاریابی خدمات مشتریان

بازاریابی خدمات مشتریان، شامل تمامی فعالیت‌های انجام‌شده توسط یک شرکت در زمانی است که خدمات کافی نیستند. نبود و کمبود خدمات، می‌تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. گاهی اوقات کیفیت خدمات فنی وجود ندارد. گاهی قصور و فقدان در مورد کیفیت خدمات عملیاتی وجود دارد. برخی...

توافق در مورد انتظارات مشتری (SLA)

توافق در مورد انتظارات مشتری (SLA)

هدف توافقات سطح خدمات، تعیین مسئولیت‌های متقابل مشتری و نیز تأمین‌کننده یک سرویس خاص است. اس ال ای ها هم در روابط با مشتریان داخلی و هم مشتریان خارجی کاربرد دارند. برای شرکت‌های خدمات رفاهی نامتعارف نیست که فعالیت‌های تماس با مشتریان خود را به یک‌طرف سوم واگذار کنند....

آینده درباره مدیریت روابط با مشتریان است

آینده درباره مدیریت روابط با مشتریان است

اگر قصد داشته باشید برای شروع مدیریت رابطه مشتری به هرکس اعتبار بدهید باید دون پیرز باشید که حمایت فراوان شریک و همکار نویسنده خود مارتا راجرز را همراه دارد. نقش پیرز در این مفهوم که او و راجرز آن را بازاریابی 1:1 می‌نامند به تابستان 1989 بازمی‌گردد. زمانی که پیرز...

ضد اسپم، با خیال راحت عضو شوید.